MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt maja 07, 2024 7:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 30, 2003 11:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 1:54 am
Posty: 11
WITAM
OSTATNIO GDY WŁĄCZAM SAMOCHÓD NIE ZAŁĄCZA SIĘ SSANIE(ZAWSZE DZIAŁAŁO)-CZY JEST MOŻE OD TEGO JAKIŚ CZUJNIK CZY BEZPIECZNIK I GDZIE SIĘ ON ZNAJDUJE I CO NALEŻY ZROBIĆ????

Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 2:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Może się mylę, ale w 126 silniki M110 były tylko na wtrysku, więc nie posiadają ssania. Za wyższe obroty na zimnym silniku odpowiada pewna blaszka, podobna do tych w piecykach gazowych.
Natomiast nie wiem gdzie się ona znajduje.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 01, 2003 3:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
elvis pisze:
Może się mylę, ale w 126 silniki M110 były tylko na wtrysku, więc nie posiadają ssania. Za wyższe obroty na zimnym silniku odpowiada pewna blaszka, podobna do tych w piecykach gazowych.
Natomiast nie wiem gdzie się ona znajduje.


Pierwsze 126 280 miały gaźnik. Aby włączyć ssanie, po przekręceniu kluczyka (przed odpaleniem) depnij gazem do dechy - w ten sposób załączysz ssanie. Wyłączenie nastąpi automatycznie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr paź 01, 2003 10:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 1:54 am
Posty: 11
zapomnialem dodac ze jest to 83 rok i ssanie to kiedys załączało sie samo bez wciskania pedału gazu przed odpaleniem---gdzie może byc ta blaszka i jak to wyregulować????


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 02, 2003 9:16 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Masz wtrysk czy gaźnik ?

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
Post: czw paź 02, 2003 11:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 1:54 am
Posty: 11
elvis pisze:
Masz wtrysk czy gaźnik ?


wrtysk


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2003 2:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Czyli wciskanie gazu nie pomoże, zostaje ta blaszka, ale niestety nie wiem gdzie ona jest.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2003 3:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 25, 2003 3:26 pm
Posty: 173
Witam, a ja mam problem ze ssaniem w moim 123 '77, 2,3 benz+gaz.
Otoz od kiedy go kupilem ssanie wogole nie dziala i rano odpalam go stojac przez jakis czas w miejscu i trzymajac lekko noge na gazie, ale po co jak mozna by cos zrobic z tym ssaniem. Czy ktos moze mi powiedzic czego mam szukac, co moze byc zepsute, moze cos tylko sie odlaczylo... Za wszelkie porady dziekuje z gory.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2003 10:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Odsyłam tutaj :
http://macmerc.netium.com.pl/silniki/m110/07_3-125.pdf

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
Post: pn paź 06, 2003 2:23 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
DYBA 17 pisze:
zapomnialem dodac ze jest to 83 rok i ssanie to kiedys załączało sie samo bez wciskania pedału gazu przed odpaleniem---gdzie może byc ta blaszka i jak to wyregulować????

Cze,
ja mam też M110 w W116 z wtryskiem mechanicznym i z tego co wiem to za wyższe obroty odpowiada zawór powietrza dodatkowego, to tam gdzie jest śróba do regulacji wolnych obrotów, chyba że w 126 jest to inaczej rozwiązane. Jeżeli masz taki zawór to może on po prostu nie działa, powodzenia Remik

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 06, 2003 5:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 06, 2002 3:23 pm
Posty: 477
Lokalizacja: Poznan-WLKP
jest tak:
segment E ma strobmerga z polsaniem - uruchamiany wcisnieciem pedalu gazu, tutaj Bukol ma racje. topowe wersje w114 jak i klasa S : w116 oraz 2.8 z poczatku serii w126 ma gaznik (zazwyczaj podwojny zenith) ten jest w pelni automatyczny. powinien zalaczac ssanie w zaleznosci od kilku parametrow juz po przekreceniu kluczyka w stacji.

jesli kolega w w123 ma stromberga - musi zdjac gore gaznika - miejsce wlewu oleju (wkretak, 3 lub 4 sruby), na dole bedzie widoczny taki trzpien, ktory bardzo czesto sie "zapieka", nalezy paluchem pogmerac nim, a potem zastosowac inwazje farmakologiczna - czyli WD40.
jesli to nie pomoze, hm.... moze byc bimetal, i wiele innych.
ale sprawdzic warto samemu.

_________________
P.P.
MB L206 DG, '75
SAAB 900i, 2.0, '88
VW T3, Reimo mit Hochdach Syro, '88

"DAS BESTE ODER NICHTS,
HAT EINMAL GOTTLIEB DAIMLER GESAGT"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl