Hello
To typowe dla gazu w k-jetronic'owych silnikach MB :-/ Jak juz bedziesz mial ta rure, to potem kaza Ci koleno wymianiac zawory sterujace k-jetroniciem, komputery sterujace instalaja gazowa, mieszaliki itp, a potem caly silnik. Albo ten silnik bedzie chodzil tylko na benzynie, albo tylko na gazie. Jezeli bedzie sie go usilowalo zmusic do pracy i na jednym i na drugim, to na obydwu paliwach bedzie do d*.*.
PS. Na gazie, zamiast splaszczonej rury
) mozesz poprostu czesciowo zakleic tasma klejaca rure ssaca powietrze do filtra powietrza, ale wtedy bedzie mocno zadlawiony przy pracy na benzynie.
PS2. Jezeli masz pogieta klapke przeplywomierza, to oczywiscie nalezy zaczac od wymiany jej na prosta
_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2>
http://mb.vsa.com.pl </font>