Czujnik temperatury przy 80 stopniach powinien mieć R od 300 - 370, przy ok 100 stopniach poniżej 200 om.
Potencjometr reguluje się odkręcając jego platikową obudowę (2 zaślepki do 4 śrub). Brak mocy może mieć bardzo wiele przyczyn. Najpierw jednak trzeba porpawnie zestrić i sprawdzić wtrysk o czym jest ten wątek
Nie wiem jakie ma możliwości dany tester diagnostyczny, w przypadku KE nie powie nic więcej ponad oscyloskop czy zwykły multimetr wskazówkowy. Jeśli KE ma funkcję zapamiętywania błędów DTC to odpowiedni błędy wskazywane wcześniej wypełnieniem można sobie wybłyskać.
Regulowanie KE za pomocą analizatora to jest zły pomysł. Bo elektronika na siłę cały czas stara się dostroić mechanikę na L=1 - w efekcie cały czas jest na analizatorze OK a co sobie o nas myśli sterownik to lepiej nie pisać
.
Wypełnienie na pinie diagnostycznym to jest jedyna słuszna metoda w przypadku normalnie funkcjonującego wtrysku typu KAT. I to chyba trzeba będzie powtarzać jeszcze za 2303 razy
Jeśli już upieramy się na analizator i skład to trzeba wcześniej odłączyć wtyczkę od EHA. To będzie strojenie prawie OK na normalnie rozgrzanym silniku. Ale po co sobie utrudniać zycie?
Analizator ma służyć (o ile mamy manię prześladowczą) tylko do sprawdzenia poprawności pracy. Jeśli jednak działa sonda L i wszystko wygląda OK to jest to potwierdzenie całkowicie zbędne.
Sprawnie funkcjonujący wtrysk ze sprawną mechaniką praktycznie w chwilę po zejściu z obrotów zaczyna dostrajać mieszankę na L=1. Jeśli musi odjechać z korekcją w kosmos to faktycznie to niestety trwa...