MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 10:22 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 579 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 38 39 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Wujek a moze to faktycznie cos innego niz sprawy zapolonowo-zaworowo-wezykowe????? w kazdym razie jesli chodzi o aparat to niezla czyjas plama i mam nadzieje ze nie Twoja.. palec do wymiany-nie ma bata.. Za tydzien poslucham sobie tego i zobaczymy co wydumam...

master pisze:
czyta czyta i zniechęca jeszcze bardziej do benzyniaków z dieslem nie ma żadnych problemów - tam nie ma co się psuć


pieprzenie...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
harrier pisze:
kruszyn: U mnie do górnego trzpienia wpięty jest przewód idący z grzybka, a w dolny przewód idący z czójnika. :)

Pozdrawiam,


to akurat nie ma zadnego znaczenia, oba przewody zasilane sa tym samym podcisnieniem (malejacym wraz z otwarciem przepustnicy).
Co do palca to raczej wymien go na nowy i napraw to mocowanie kopulki bo zalatwisz tez nastepny. A jesli chodzi o klekotanie to bez osluchu nie podejmuje sie wrozenia z fusow.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 9:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
dobrzan pisze:
pieprzenie...


[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] no wybacz, ale przez 10 lat użytkowania 200D w W124 poza wymianą olejów i filtrów nic się nie robiło - no jakieś termostaty może, ale to nie był żaden problem ;) ;)

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 10:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
master pisze:
dobrzan pisze:
pieprzenie...


[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] no wybacz, ale przez 10 lat użytkowania 200D w W124 poza wymianą olejów i filtrów nic się nie robiło - no jakieś termostaty może, ale to nie był żaden problem ;) ;)


W124 200D mialo jedna zasadnicza wade - mozna bylo zamowic do niego wszystkie dodatki poza moca [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 07, 2007 11:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
master pisze:
no wybacz


wybaczam..... ale nie generalizuj..

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 10:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
kruszyn proponuje sie przejechac do chlopakow co kiedys na grobla robili teraz sie przeniesli na warszewo kolo kosciola. a jak przyjedziesz o 8 czy przed to za 10zł sprawdzaja cale zawieszenie itd i mowia co masz do wymiany ale proponuje sie przejechac z tym silnikie do nich moze cos doradza i podpowiedza co to moze byc

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 08, 2007 11:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
wymienilem palec poprawilem ten dekielek i ..... nic dalej tlucze ... W akcje desperacji i dla sprawdzenia ( bo i tak mialem w planach olej do wymiany) wlalem butelke specyfiku ,,lukasa,, wczesniej zdecydowanie poprawil mi prace silnika tym razem niestety tluczenie tylko sie nasililo i zrobilo troche bardziej metaliczne :P Ponizej 2.5 tys obrotow cacuchno i mucha nie siada powyzej niestety tlucze.... Cos czuje ze to nic wesolego i na jakims ustawieniu zaplonu czy regulacji niestety sie nie skonczy :) no ale tak widocznie musi byc :) pozyjemy zobaczymy :).... Coraz bardziej chodzi mi po glowie ta V-ka :P:P wtedy dopiero kijek by mi sie podobal :) ale musze najpierw podjechac do kilku ludkow dowiedziec sie co jak za ile i ile przy tym roboty :) :P a poki co sa swieta i ide pomordowac troche ludzi w battlefield-a :P a jutro jak nie bedzie padalo to mimo skutkow wyprowadze kijka i pojade z moja pania na przejazdzke :) a co mi tam :P spokojnego 2 dnia swiat chopy :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 8:49 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
nie mogles zrobic w obecnej sytuacji nic "lepszego" jak dolanie jeszcze doktorka do tego wszystkiego :))) teraz V-ka w glowie?? Chlopcy i dziewczeta przystapmy prosze do wspolnej modlitwy .... :P

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 9:04 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Wnioskuję o ustanowienie kruszynowi kuratora z ramienia forum, który sprawowałby kontrolę nad jego pomysłami.

Wujek, dostałeś ofertę na zrobione M110 z mozliwością zwrotki w przypadku kiszki. Lepiej nikt cię nie potraktuje, no może św. Mikołaj, ale to dopiero w grudniu.

Skąd ty weźmiesz godne swapa V8 i to jeszcze z najmniejszymi pierdami w komplecie i to jeszcze w atrakcyjnej cenie? Bo jak ich nie pozyskasz od razu, to się zajedziesz na śmierć fizycznie, logistycznie i finansowo, żeby to wszystko znaleźć. O złożeniu do kupy, zestrojeniu, regulacji nie wspominam, bo już się zacząłem bać. Wyobraź sobie ile jest tylko nowych pozycji, które będziesz musiał kupić, bo inaczej swap straci poważnie na jakości. Zapomnij, że dostaniesz umyty, uszczelniony silnik na palecie a w kartonie wszystkie czujniki, przewody, kabelki i całe to jak mówi adler: wesołe miasteczko.

markslav wrzucił do 123 silnik od 124 i przy najprostszym, czterocylindrowym dieslu jest kilka tematów, przez które spać nie może.


Daj najpierw zbadać ten silnik fachowcom. Na początek spróbuj tu, bo to nowy, ciekawy adres na mapie Szczecina:

Obrazek

_________________
123. W, S i C.


Ostatnio zmieniony pn kwie 09, 2007 9:32 am przez _me: how_, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 9:27 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
przy zmianie na V trzeba by tylko jeszcze skrzynie i most wymienic [zlosnik] no i modól ,komp,pewnie wiazke i jeszcze i jeszcze i jeszcze....... [szalone] taniej by było kupic drugie gotowe 126 i przemalowac na ten kolor kijka [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 9:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
Wierzcie lub nie ale swap na K-jet -a nie bylby taki trudny, oczywiscie najlepszym wyjsciem byloby do tego celu zdobyc jakies rozbite 126 z fałką (najlepiej po dachowaniu) ale jesli takiego trupa pod reka nie mamy to i tak swap zajmie wtedy 2 miesiace a nie miesiac [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

OOO widze ze powstal nowy szrot z czesciami do MercedesEdesow [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] jaki adres???

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 11:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
(me: how) pisze:
Wnioskuję o ustanowienie kruszynowi kuratora z ramienia forum, który sprawowałby kontrolę nad jego pomysłami.

Wujek, dostałeś ofertę na zrobione M110 z mozliwością zwrotki w przypadku kiszki. Lepiej nikt cię nie potraktuje, no może św. Mikołaj, ale to dopiero w grudniu.

Skąd ty weźmiesz godne swapa V8 i to jeszcze z najmniejszymi pierdami w komplecie i to jeszcze w atrakcyjnej cenie? Bo jak ich nie pozyskasz od razu, to się zajedziesz na śmierć fizycznie, logistycznie i finansowo, żeby to wszystko znaleźć. O złożeniu do kupy, zestrojeniu, regulacji nie wspominam, bo już się zacząłem bać. Wyobraź sobie ile jest tylko nowych pozycji, które będziesz musiał kupić, bo inaczej swap straci poważnie na jakości. Zapomnij, że dostaniesz umyty, uszczelniony silnik na palecie a w kartonie wszystkie czujniki, przewody, kabelki i całe to jak mówi adler: wesołe miasteczko.

markslav wrzucił do 123 silnik od 124 i przy najprostszym, czterocylindrowym dieslu jest kilka tematów, przez które spać nie może.


Daj najpierw zbadać ten silnik fachowcom. Na początek spróbuj tu, bo to nowy, ciekawy adres na mapie Szczecina:

Obrazek


hihihi spokojnie i bez waszej krytyki 5min po tym co napisalem doszedlem do wniosku ze nie ma takiej mozliwosci zebym wytrzymal swapa na v8 ..glownie nerwowo:D skonczylo by sie to morderstwem w jakims warsztacie :)
I jezeli ogarne juz tamat finansowo po swietach to zglosze sie do Ciebie :) tazke uspokojcie juz sie nie bede nic wiecej wymyslal jest M110 i zostanie M110 :) zakasam rekawy i moze w tydzien uda mi sie cos odlozyc na te operacje :) :P

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 09, 2007 5:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 849
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
uff..

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 10, 2007 12:16 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
dobrzan pisze:
uff..


spokojnie mieciu :) po prostu dbam o Twoje znerwicowane serce :P :D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 02, 2007 12:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
No pomysłów bajkopisarzy było wiele. ja już znam powód(lekko się chwaląc znałem go od początku) Zna go też sebo-nowy właściciel kijka,który jakoś nie może się zmobilizować do fotorelacji
Krótko mówiąc kruszyn pokruszył dość śmiesznie(Uśmiał się nawet mistrz komin)kilka elementów w silniku.Sebo-weź się w końcu do roboty.


[quote="witek-sec"]Moim zdaniem moga to byc 3 rzeczy:

1.Napinacz lancucha rozrzadu ( w silniki M110 jest hydrauliczny) Ja w swojej 116 280S mialem taki sam objaw ,po wymianie napinacza cisza

2.Prezstawione fazy rozrzadu

3.Wisco moze halasowac [/quote]

[quote="kruszyn"] terkotanie mialo takie nasilenie ze myslalem ze mi silnik eksploduje na ,,wolnych,, stojac z przodu auta slychac gdzies po srodku jak by wywalone jakies lozysko (moze od pompy wody[/quote]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 579 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 38 39 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl