W zasadzie wszystko wychodzi spod podwozia, ewentualnie wedlug innej nomenklatury jest podwoziem.
Jesli chodzi o zcinanie. Regulowac mozesz w zasadzie wszystko w tym zawieszeniu: zbieznosc, wyprzedzenie i pochylenie. Uklad kartezjanski trzy rzeczy pokrywaja calosc. Konstrukcja dwa wachacze, drazek reakcyjny i zwrotnica. Mozesz jeszcze, jak w Twoim aucie jeszcze egzystuje, ustawic sobie ograniczniki skretu, co by Ci opona nie obcierala o drazek reakcyjny ( ten co Ci wychodzi prawie spod pedalow).
Oprocz zlego ustawienia katow, jest jeszcze mozliwosc, ze masz geometrie dynamiczna walnieta, tj pogiety drazek srodkowy. Wtedy jak ustawisz geometrie na prostych kolach, to sie moze okazac, ze jak zakrecisz to bedzie co innego, jak to w kazdym czworoboku kinematycznym. No a na deser: Mozesz miec poprzesowane punkty mocowan tego wszystkiego, tj. ktos Twoim autem robil sobie Crash Test, moze taki jak na zdjeciach Sebyy z Wrzeszcza.
Milej zabawy
_________________ W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak
|