MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 26, 2019 8:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 09, 2019 7:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1429
Lokalizacja: WROCŁAW
Hej
Udostępni ktoś może manual serwisowy do motoru M110. Nawet odpłatnie?

Druga sprawa
Potrzebuję zdemontować napęd pompy nivo. Wałek jest zamontowany na silniku. Czy muszę wyjąć wałek, żeby ten widelec zdemontować?

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Post: wt kwie 09, 2019 10:09 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 819
Lokalizacja: Legionowo
Odkręć pompę nivo od silnika a zobaczysz jak to zostało wymyślone.


Na górę
Post: wt kwie 09, 2019 10:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1429
Lokalizacja: WROCŁAW
hruścik pisze:
Odkręć pompę nivo od silnika a zobaczysz jak to zostało wymyślone.


To już zrobiłem, odkręciłem śrubę od wałka a ta tuleja z zębami ani drgnie.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Post: wt kwie 09, 2019 10:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3989
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
To musi zejść - puknij, pewnie się zapiekło.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 220E ' 93
W201 1.8E KAT '90
W201 2.0E '83
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: wt kwie 09, 2019 10:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1429
Lokalizacja: WROCŁAW
Hehe jak to mówią nic na siłę, tylko młotkiem, a jak nie idzie to weź większy młotek [zlosnikz] .
Jutro spróbuję, jak nie pójdzie to zdejmę dźwigienki z zaworów i puknę w wałek, żeby się minimalnie cofnął
Ale na 100 to nie jest jakoś przykręcone do wałka? Tylko ta śruba od czoła?
To jak to jest, że to się z wałkiem obraca, nie ma tam jakiegoś klina?

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, czeka na lepsze czasy
W116 450 SE - Babcia
W210 E320
W124 220TE - od "konesera" :)
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE - do dziś dzwonię posłuchać jak silnik pracuje...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl