MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 22, 2019 10:48 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 28, 2019 12:02 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 31, 2019 10:27 am
Posty: 7
Witam. Mam mały problem ze stacyjką. Musiałem wymienić na inną. Sama stacyjka nic szczególnego kostkę wpinam i już. Jednak nie wiem do czego służy mała kostka przy obudowie korpusu stacyjki. W starej też była i był tam przewód ale nie mam pojęcia do czego go podłączyć.


Na górę
Post: śr lip 10, 2019 8:06 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 31, 2019 10:27 am
Posty: 7
Panowie nie mogę sobie poradzić z tą stacyjka. Po pierwsze rozwierciłem stara wywaliłem z niej wszystko odkręciłem opaskę zaciskową która trzyma korpus stacyjki w kolumnie. Korpus się obraca i za cholerę nie mogę jej wyjąc. Już jestem wqur.... jak diabli. Następny problem z tym przewodem. Kostkę podłączyłem do stacyjki no i z głównego przewodu wyłazi jeszcze dwużyłowy który jest podłączony do tej czarnej kosteczki na korpusie stacyjki odpiąłem tylko ten przewód od starej stacyjki. Do nowej podłączyłem tylko główny przewód. Przekręcał jest zasilanie słychać pompę ale nie ma zapłonu. I teraz czy ta czarna kosteczką z małym przewodem nie jest przypadkiem szperą immobiliser? Kolega który mi pomaga stwierdził ze chciał na krótko podłączyć jednak coś zaiskrzyło w starej kostce stacyjki i nie odpalił. Dzisiaj po tych zabiegach jak wyżej lecz bez zapłonu odpalilismy auto na krotko tj z aku na rozrusznik. Pierwsze odpalenie od 5 lat. Chodził kiepsko jakby na jeden rząd cylindrów. Był tez wyciek z sparciałego przewodu zasilającego listwę wtrysków i może dla tego tak telepal. Generalnie muszę poradzić sobie z stacyjka bo ewidentnie nie dochodzi prąd ze stacyjki ale tylko jak chce zapalić. Bo zasilanie się włącza.


Na górę
Post: sob lip 13, 2019 1:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 819
Lokalizacja: Legionowo
W stacyjce pod opaską powinien siedzieć bolec który trzeba wcisnąć aby wyjąć całą stacyjkę.ta czarna kostka to odcięcie i te 2 kable można zmostkować.Twój silnik jest na d jet? jeśli tak to jak bedzie jakas nieszczelnośc w układzie wtryskowym to bedzie przerywał i telepał układ musi być mega szczelny i popracować troszkę aby wszystkie wtryski sie odpowietrzyły.


Na górę
Post: sob lip 13, 2019 10:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 31, 2019 10:27 am
Posty: 7
No super że ktoś odpowiedział!!! Naprawdę się cieszę. Tak mam na Djet i dopiero zaczynam przygodę. Tak jak mówiłeś smostkowałem i kręci. Nie miałem czasu na ogarnięcie kwestii ze szczelnością ale myślę że damy radę. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdro.


Na górę
Post: ndz lip 14, 2019 10:06 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 819
Lokalizacja: Legionowo
Zacznij od wszystkich punktów styku z masą,połączeń kabli przy module i rezystorach.Przeczyść aparat i impulsator na dole aparatu,świece.Powymieniaj rurki paliwowe i wstaw dodatkowy filterek przed wejściem paliwa na listwę(bedziesz mógł go potem zdemontować ale upewnisz się czy syf z układu nie zapcha sitek we wtryskiwaczach) i dopiero zaczynaj odpalać.Jak bedziesz miał problem to pisz robię 2 takie silniki i znam te układy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl