MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:05 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 13, 2019 8:19 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sty 13, 2019 6:40 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Witam,

Proszę o informacje czy w m110 CIS z E-tacho (0015454305) pompa paliwa jest aktywowana na kilka sekund po zapłonie tak jak np. w m103 czy dopiero w trakcie kręcenia rozrusznikiem a potem podtrzymanie przez sygnał TD. W moim przypadku chodzi dokładnie o m110.990. Jeśli pompa nie jest zasilana na te kilka sekund (znalazłem taką informacje na jednym z zagranicznych forum) to czy są jakieś przeciwskazania aby dołożyć jakiś przekaźnik czasowy aby "wytworzyć" ciśnienie w układzie jeszcze przed rozruchem.

Z góry dziekuję za komentarze/odpowiedzi.

Pozdrawiam,
wujas


Na górę
Post: wt sty 15, 2019 9:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Nie wiem czy to pomoże, ale w obydwu moich byłych K-Jetronicach było tak że pompa startowała na 1-2 sekundy po włączeniu zapłonu bez konieczności uruchamiania rozrusznika...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: czw sty 31, 2019 10:25 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sty 13, 2019 6:40 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Pytanie wydawało się błahe bo tylko chodzi o sprawdzenie czy jest krótkie "bzzzzzyt" po przekręceniu kluczyka na jakimś m110 z K-jetem a tu niestety brak 100% odpowiedzi. W związku z tym dalej nie jestem pewien czy oryginalnie pomapa jest zasilana czy nie. W międzyczasie nabyłem przekaźnik na szrocie który też nie uruchamia pompy przed startem ale to mnie jakoś nie przekonuje bo szrot to szrot jak każdy wie.

Pozdrawiam,
Wujas


Na górę
Post: pn lut 04, 2019 6:55 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Na obudowie klapy spiętrzajacej stary typ rozdzielacza żeliwny ma stycznik zamykajacy obieg prądu do pompy paliwowej przekrecasz kluczyk wypinasz wtyczkę robisz zworę i słuchasz.stycznik zamyka obieg w momencie wychylenia się klapy w dół w trakcie zasysania powietrza do kolektora.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl