MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:30 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 13, 2018 10:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Czesc

Nie bylo mnie tu prawie 10 lat. Z mercedesami sie juz pozegnalem, ale wpadla mi w rece taka fura jak w temacie.
Próbuję ją odpalić i mam kłopot. Po wymianie pompy paliwa zaczęła gadać. Tyle że pali na chwile i zaraz gaśnie.
Potem nie chce zapalić wogóle do momentu az ręką nie przycisnę klapy przepływomierza. Rozdzielacz wydaje wtedy piski przez jakis czas,
coś jakby w środku wyrównywało się ciśnienie. Trwa to jakieś 10 sekund i jest cisza. Wtedy czasem znów odpali a czasem nie.
Jakiekolwiek wciśnięcie pedału gazu powoduje zatrzymanie motoru.
Sama klapa przepływomierza chodzi bardzo ciężko (nie przywiera nigdzie). Zachowuje się tak jak pompka. To znaczy poruszam ją
i czuje jakbym coś pompował i po kilkunastu razach pracuje trochę lżej. Miałem kiedyś w123 230 i tam klapa przepływomierza pracowała lekko.

Próbowałem tę klapę przyblokować w pozycji otwartej i wtdy po przekręceniu stacyjki pompa pracuje cały czas a z rozdzielacza dochodzą te piski
jak podczas pomopwania ręką klapy przepływomierza. Z góry dziękuję za wszystkie pomocne pomysł.

PS. Auto rok temu jeździło. Potem zostało odstawione i przy ponownej próbie okazao się, że padła pompa. Używam tego samego paliwa, które było w baku od roku.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
Post: śr lis 14, 2018 8:40 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Silnik sie zalewa.Piski wydaja wtryskiwacze .Klapa chodzi ciężko bo ma za wysokie ciśnienie lub zatarty jest tłok w rozdzielaczu ,obstawiam ciśnienie.


Na górę
Post: śr lis 14, 2018 1:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Co można z tym zrobić?

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.

MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca

Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
Post: czw lis 15, 2018 6:28 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa, czy regulator ciśnienia paliwa działa ??


Na górę
Post: pt lis 16, 2018 4:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Zardzewiały powrót w zbiorniku,zawór ciśnieniowy w rozdzielaczu stoi,wtryski stoją itd.Ja podłączam w takim przypadku zewnętrzne zasilanie omijając pompę w aucie i wszystko jest wiadomo tylko bardzo ważne-uwaga na paliwo wszystko musi być mega szczelne.


Na górę
Post: ndz lis 18, 2018 8:39 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Ja jak pisał kolega, sprawdziłem powrót dmuchając w niego >


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl