MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lut 21, 2018 11:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 26, 2018 6:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Szczecin
Po odpaleniu na zimnym nie trzyma obrotów pochodzi 3-5 sekund i gaśnie.
Po dodaniu gazu w pierwszym zakresie klapka przy rozdzielaczu stuka.
LPG nie ma i nigdy nie było.
Kable świece kopułka i palec wymienione na nowe.
Kable na kopułce ustawione od lewej śruby kopułki w kierunku wskazówek zegara nad śrubką
2-4-1-5-3-6.

Położenie palca zgadza się z GMP 00 na kole pasowym (dział warsztat).

Gdy włączę zapłon i nacisnę klapkę przy rozdzielaczu słychać jak podaje paliwo.

Jak się rozgrzeje 70-80 stopni to już nie gaśnie ale kultura pracy nie jest jakoś super zadowalająca.

Podciśnienia są na swoim miejscu.

Co odpowiada za ssanie w m110?

Gdzie szukać usterki?

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
Post: sob sty 27, 2018 12:05 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 901
Na zimnym silniku wtryskiwacz dodatkowy i regulator ciśnienia paliwa obok grodzi z lewej strony od kierowcy , czy gaźnik TZ płynnie pracuje i czy pod rozdzielaczem jest szczelnie? Oprawy wtrysków i cała reszta musi być szczelna dolot , jakie ma obroty ?

_________________
6,3 sel
107 sl i c
560 sec i L
500E i 300D
123 300 TurboDiesel
2,3 16V


Na górę
Post: śr sty 31, 2018 1:09 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Przyjedź do mnie to ci to zrobię [zlosnikz] Więcej info na priv

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: czw lut 08, 2018 3:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Szczecin
Problem rozwiązałem. :)
Uszkodzona okazała się odma która odpowiada za wolne obroty.
Umiejscowiona jest w tylnej części kolektora ssącego ( koło serwa) o średnicy wewnętrznej 8mm.
Łączy kolektor ssący z tzw. regulatorem rozgrzania (Warm-up Regulator).
Nr odmy A1100780081 został zastąpiony A1100780281 ale cena w aso powala za 30cm przewodu ponad 130zł...
Dla przypomnienia wolne obroty regulujemy plastikową śrubą koło aparatu zapłonowego.
Do regulacji potrzebny jest długi płaski śrubokręt.

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
Post: ndz lut 18, 2018 9:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Brawo [zlosnikz]

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl