Chce się upewnić czy mam odpowiedni palec zamontowany w swoim m110 985 k-jet. Na tą chwile mam zamontowaną kopułkę Bosch 123 55 22 074 i palec 123 4 33 2.
W kopułce na stykach zrobiły się dwa rowki na różnych wysokościach i w 2 miejscach jest ukruszenie przy stykach. Czym to jest spowodowane ? Jak sprawdzić rozdzielacz, żeby po zamontowaniu nowego palca i kopułki nie zrobiły się rowki. Za co odpowiada element BOSCH – 1 237 121 493 – Zasobnik podciśnienia rozdzielacza zapłonu. Czy ta część się psuje jak ja sprawdzić?
Na stanie posiadam nową kopułkę Beru VK 284 P chce do niej dokupić palec również Beru EVL 069 z rezystencją 5 kOhm. Ten zestaw pasuje do siebie?
Katalogi pokazują, że różne palce były stosowane np: EVL 069 5kOhm EVL 087 1kOhm EVL 015 5000Ohm
Jakiej firmy kable zapłonowe polecacie? Beru na Polskim rynku niedostępny, NGK może by się udało dostać. Jakie długości powinny mieć? Ma ktoś sprawdzonego sprzedawce ?
_________________ W116 280SE `79 S204 220cdi `08
EX: w123 240D `77 w124 E250 w124 250D `91 S203 220cdi lift
|