MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Remont silnika 3.8 V8 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=69634 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Xytras [ czw gru 28, 2017 2:59 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
No to się nie wypowiem, ale 200 za jedną prowadnicę to chyba lekka masakra... |
Autor: | hruścik [ czw gru 28, 2017 6:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
Kasator luzu zaworowego 80zł/szt,popychacz 110zł/szt,podkładka regulacyjna popychacza 120zł/szt,wałek ok 850zł,szt,panewki glyco korby 600zł oryginał 2500zł,główne podobnie pod warunkiem ,że są dostępne,prowadnice 20-40zł szt są dostępne ,kpl.rozrządu 2500zł,uszczelki 400-1000zł na stonę,uszczelniacze zaworowe 9mm 8zł szt,11mm 35zł szt,uszczelniacz tylny wału 120zł,przód 60zł,pierścienie 100-200zł tłok,obróbka bloku do starych tłoków i tu najlepiej jak jest minimalny próg lub nie ma go wcale od 600 do 5000zł obróbka głowicy ok 900zł strona itd.A to tylko część potrzebnych części.Aby zrobić taki silnik zgodnie z rzemiosłem na nowych oryginalnych częściach na nadwymiar pow 40tyś zł |
Autor: | Rolnik [ czw gru 28, 2017 10:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
No wreszcie fajne info . Powiem Wam że trochę pogrzebałem na ebay i znalazłem 4 tłoki ponadwymiarowe pod szlif 92,5 mm u jednego sprzedawcy i drugi komplet też tylko 4 szt u drugiego . Cena za 8szt jest nie mała bo 750 dolców + wysyłka ale to komplet ( tłok , zapinki ,sworzeń , pierścienie ) i oryginał stare aluminium co nie puchnie . Jak mam zapłacić za pierścienie 1000zł to to rozwiązanie jest super tym bardziej że po szlifie to by fajnie kompresiło w głowicę a jak już robić to dołożenie 2 tyś przy całości ma sens. We Wrocławiu czyli koło mnie znalazłem szlifiernie co wszystko dorobią , tłoki panewki ale oryginał to oryginał. https://tufotki.pl/uJaDS |
Autor: | Xytras [ czw gru 28, 2017 10:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
To jeszcze zobacz ceny uszczelek pod głowice, nadwymiarowe. Czasem ścina z nóg |
Autor: | Rolnik [ czw gru 28, 2017 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
Ale myślisz że 0,5 mm to już taki nadwymiar żeby to przypaliło ona i tak jest zawsze lekko większa bo się spłaszcza |
Autor: | Rolnik [ czw gru 28, 2017 10:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
hruścik pisze: Kasator luzu zaworowego 80zł/szt,popychacz 110zł/szt,podkładka regulacyjna popychacza 120zł/szt,wałek ok 850zł,szt,panewki glyco korby 600zł oryginał 2500zł,główne podobnie pod warunkiem ,że są dostępne,prowadnice 20-40zł szt są dostępne ,kpl.rozrządu 2500zł,uszczelki 400-1000zł na stonę,uszczelniacze zaworowe 9mm 8zł szt,11mm 35zł szt,uszczelniacz tylny wału 120zł,przód 60zł,pierścienie 100-200zł tłok,obróbka bloku do starych tłoków i tu najlepiej jak jest minimalny próg lub nie ma go wcale od 600 do 5000zł obróbka głowicy ok 900zł strona itd.A to tylko część potrzebnych części.Aby zrobić taki silnik zgodnie z rzemiosłem na nowych oryginalnych częściach na nadwymiar pow 40tyś zł A to lekko licząc 10300zł mi wyszło |
Autor: | Marian-m110 [ pt gru 29, 2017 9:10 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
Komplet kasatorów luzu zaworowego to 3600 w MB |
Autor: | Rolnik [ sob gru 30, 2017 1:16 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
Marian-m110 pisze: Komplet kasatorów luzu zaworowego to 3600 w MB A nic w zamienniku. Te sprzęty nie będą jeździć już 500000km tylko sporadycznie i zamiennik da radę. |
Autor: | Marian-m110 [ sob gru 30, 2017 11:09 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika 3.8 V8 |
Tak są po ok 120 zł za sztukę razy ilość zaworów febi zdaje się |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |