MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

W107 2.8 l 76r
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=69522
Strona 1 z 1

Autor:  boncky [ ndz lis 05, 2017 8:55 pm ]
Tytuł:  W107 2.8 l 76r

Witam,

Proszę o pomoc bo juz skończyły mi się pomysły, pacjent w107 z 76r silnik 2.8 z.k-jecie, auto po kapitalce, wszystko podłączone, przekręce kluczyk i tutaj pojawia się problem-pompa paliwa chodzi non stop, nie zatrzymuje się, slychac jak paliwo wraca do baku, auto nie dobija do ciśnienia, pompa się nie zatrzymuje.... mam ubóg wersję i jeden mały przekaznik w nogach pasazera-podmieniałem i bez zmian, podmienilem tez zawór paliwa pod kolektorem dolotowym i tez bez zmian, z ciekawostek moduł k-jet piszczy, dźwięk jak by mikro glosnika to nie syczenie to pisk..
Auto mogę normalnie odpalić, łapie od strzała i działa ale przecież pompę coś musi regulować.? Pompa nie powinna na 100%cisnąc wiecznie paliwo... macie jakieś pomysły? Co odpowiada za wyłączenie pompy ? Co reguluje jej napięcie ? U mnie nie ma modułu pompy jak w w124 czy w126 wiec jak to działa bo coś chyba przegapiłem, może mamy tutaj jakiegoś kozaka ze śląska?:) zapraszam do siebie też odpłatnie :) jak ktoś chce jakieś zdjecia to tylko pisać co i juz robie. Pzdr

Autor:  hruścik [ wt lis 07, 2017 10:30 am ]
Tytuł:  Re: W107 2.8 l 76r

Jeśli na obudowie klapy spiętrzającej masz stycznik i dochodzą do niego kabelki to on zamyka obwód pompy paliwa, ciśnienie reguluje regulator pod kol. ssącym przykręcony do bloku,pompa pracuje cały czas po rozruchu.

Autor:  boncky [ wt lis 07, 2017 7:24 pm ]
Tytuł:  Re: W107 2.8 l 76r

hruścik pisze:
Jeśli na obudowie klapy spiętrzającej masz stycznik i dochodzą do niego kabelki to on zamyka obwód pompy paliwa, ciśnienie reguluje regulator pod kol. ssącym przykręcony do bloku,pompa pracuje cały czas po rozruchu.




chodzi Ci o ten niebieski stycznik jak na zdjęciu ? : https://www.google.pl/search?biw=1440&b ... ECyHfLGEdM:


mam go i w momencie gdy kluczyk jest na drugiej pozycji to pompa nie pracuje przez niego, chyba że dam mu zworkę lub lekutko popcham klapkę w dół, to pompa pracuje na drugiej pozycji, tylko co ma powodować że ona się zatrzyma? kiedy dobije do ciśnienia, co daje jej sygnał, który stycznik ? bo ten na klapie rzeczywiście ją załączy jak auto odpali, ale co ją wyłącza jak auto jest na drugiej pozycji ? co ją zatrzymuje jak dobije ciśnienie, który stycznik ? bo ten regulator o którym piszesz to chodzi Ci o to ? : http://allegro.pl/zawor-paliwa-mercedes ... OWJiNDg%3D


ja rozumiem to tak, przekręcam kluczyk, pompa się włącza dobija ciśnienie w układzie i wyłącza, odpalam auto i pompa się znowu włącza i podaje paliwo z nadmiarem, który wraca do baku, ale co ją wyłącza jak dobije ciśnienie ?

?

Autor:  hruścik [ śr lis 08, 2017 11:18 am ]
Tytuł:  Re: W107 2.8 l 76r

Czytaj ze zrozumieniem.Przekręcasz kluczyk-cisza,zaczynasz kręcić rozrusznikiem,stycznik zamyka obwód -pompa pracuje na max a ilość paliwa w miarę rozgrzewania reguluje reg termiczny ciśnienia paliwa pod kol ssącym ale nie ta gruszka -idź po rurkach to znajdziesz.Pompę załącza i wyłącza stycznik i ciśnie ona na max.

Autor:  boncky [ czw lis 09, 2017 6:29 pm ]
Tytuł:  Re: W107 2.8 l 76r

hruścik pisze:
Czytaj ze zrozumieniem.Przekręcasz kluczyk-cisza,zaczynasz kręcić rozrusznikiem,stycznik zamyka obwód -pompa pracuje na max a ilość paliwa w miarę rozgrzewania reguluje reg termiczny ciśnienia paliwa pod kol ssącym ale nie ta gruszka -idź po rurkach to znajdziesz.Pompę załącza i wyłącza stycznik i ciśnie ona na max.




teraz rozumiem, dziękuję bardzo za pomoc

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/