Diesel, 4 cylindry, manual, więc chłodnica była wąska, z lewej "zaślepka" w miejscu chłodnicy oleju skrzyni, z prawej wąska "żaluzja" za którą jest wlot powietrza.
Założyłem kiedyś chłodnicę z 300D (bo taką miałem!) wraz z obudową, ale średnio mi się ten plastik podoba i przy okazji wymiany pompy wody pomyślałem, żeby to poprawić.
Załącznik:
Komentarz: osłona z 240 - str. lewa
1.JPG [ 24.29 KiB | Przejrzano 3965 razy ]
Załącznik:
Komentarz: osłona z 240 - str. prawa
2.JPG [ 41.15 KiB | Przejrzano 3965 razy ]
Załącznik:
Komentarz: osłona 300D z prawej
5.JPG [ 39.1 KiB | Przejrzano 3965 razy ]
Załącznik:
Komentarz: tak wygląda po lewej z obudową od 300D
3.JPG [ 20.03 KiB | Przejrzano 3965 razy ]
Pytanie jest następujące - czy dostanę osłonę taką, żeby pasowała na tę chłonicę w całości i do tego miała element zasłaniający tę ziejącą dziurę między lewym reflektorem a chłodnicą, czy poskładać z coś z tych dwóch - mysłałem, żeby odciąć ów element z mojej starej osłony i dać do przyspawania do tej od 300D (ew. możnaby przykręcić po prostu do chłodnicy, bo tam akurat jest kilka otworów do tego się nadających, ale to już ciut za bardzo druciarstwem podjeżdża). Zostanie mała szczelina po prawej, ale to mi nie przeszkadza. Z tamtej strony martwił mnie tylko zasłonięty wlot powietrza do filtra, ale założyłem od pięciocylindrowca [jakichkolwiek zmian brak, wydaje mi się, że temu silnkowi jest to zupełnie bez znaczenia, bo równie dobrze/źle (co kto woli) jedzie zupełnie bez rury wlotowej].
Załącznik:
4.JPG [ 47.85 KiB | Przejrzano 3965 razy ]