MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt kwie 19, 2024 1:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 22, 2017 7:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Ogarniam Paździocha z M117 pod maską który za cholerę nie chce pracować jak należy.Walka zaczęła się od wymiany D-jet na efi a chyba zakończy na zmianie silnika.Odpalony na mega prostej instalacji lpg (aby ustalić co go boli na benzynie) za cholerę nie chce pracować równo,a na wyższych obrotach aż trzęsie budą ,lekko kopci czuć placki z wydechu,ASB jęczy.Kibel na maxa..Jak sobie pomyślę o remoncie tej jednostki to nie wiem czy balia kasy wystarczy.Co można wsadzić do tej budy aby auto ożyło.


Na górę
Post: sob kwie 22, 2017 7:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
2JZ z lexusa pasuje dośc dobrze.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob kwie 22, 2017 7:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Najprostrzy swap to v8 z 560 SEL. Albo M119 z SL-a. Musisz tylko dorwać taki z 91 roku ktory jest jeszcze na k-jetronicu. Ja mam taki w 123 coupe i dobrze upala kapciora [zlosnikz]

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: pn kwie 24, 2017 2:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Ciekawe czy M103 nie podejdzie taki mam na stanie wraz z całym autem.


Na górę
Post: śr maja 03, 2017 10:54 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Podejdzie na pewno ale trochę się trzeba pobawić


Na górę
Post: czw cze 29, 2017 10:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Został jednak oryginalny silnik którego kończę remontować .Części trudno dostępne nawet przez ASO i cholernie drogie . Rozwaliły mnie ceny panewek nominalnych-2500zł oraz prowadnic zaworowych na wydech 80zł szt.Polowanie na części trwa bo robię dwa takie silniki i żeby kupić np. uszczelniacze zaworowe na wydechy trzeba obdzwonić cały kraj .Już teraz wiem dlaczego na eBay te silniki po remoncie kosztują po kilkadziesiąt tyś.zł.


Załączniki:
Zdjęcie0213.jpg
Zdjęcie0213.jpg [ 130.85 KiB | Przejrzano 5051 razy ]
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl