https://dl.dropboxusercontent.com/conte ... Kksl2/fileTutaj masz procedurę dla W124, ale to generalnie raczej zasada dla każdej główki.
O ile pamiętam to wymiana tulejki jest przewidywana raczej w momencie wymiany samych łożysk. Łożyska są stożkowe, jak w przedniej piaście i tulejka ustala ich naprężenie. Jeśli zrobisz pomiary jak WiS przewiduje to skręcasz i po sprawie. Możesz sobie oznaczyć nakrętkę i skręcić na znaki bądź wyczucie. Ważne by nie było ani za luźno, ani za mocno bo robota może pójść na marne (a dyfer na rentę)
Ja nie spotkałem się nigdy z konkretnymi danymi jakimi Nm skręcać, jedynie jakieś suche informacje w internecie, bez źródła więc osobiście bym nie zastosował. Myślę że mało który warsztat ma przyrządy jak w WiS i najzwyczajniej w świecie oznaczają pozycję nakrętki i liczą obroty, potem skręcają podobnie, no może ciutkę mocniej?