MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 11:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt paź 18, 2016 8:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
witam od pewnego czasu zmagam się z akumulatorem ciśnienia paliwa w moim 116 450sel po zakupie 5szt zepsutego stwierdziłem że dalsze kupowanie używek nie ma sensu i zacząłem szukać nowego i nie radzę sobie z tym za bardzo czy ktoś przechodził przez to i ma jakieś wiadomości ? z góry dzięki
pozdrawiam


Na górę
Post: czw paź 20, 2016 1:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bosch:)

_________________
w123


Na górę
Post: ndz paź 23, 2016 8:11 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Poszukaj oryginalnego numeru tej części, potem wbij ją w google i wyskoczą napewno jakieś sklepy z tą częścią.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: ndz paź 23, 2016 8:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
obdzwoniłem chyba wszystkie sklepy w pl i udało się gdzieś na magazynie znaleźć 1szt za 500zl w aso koszt ok 2tys


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 5:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
No to masz 25% ceny nowego - chyba dobra oferta.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn paź 24, 2016 7:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
dokładnie już zamontowany


Na górę
Post: ndz paź 30, 2016 7:57 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Kolego a efekt jest pozytywny po zmianie na nowy ?


Na górę
Post: ndz paź 30, 2016 5:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
niestety bez zmian


Na górę
Post: ndz paź 30, 2016 10:32 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1203
Opisz problem oraz sugestię dlaczego to on jest winien (akumulator ciśnienia)


Na górę
Post: pn paź 31, 2016 1:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Na pewno silnik ciężko zapalał. Fachowcy warsztatowcy doradzili bo tylko ten pomysł przyszedł im do głowy :)

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: pn paź 31, 2016 11:14 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Czyli te używki raczej dobre były...

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: pn paź 31, 2016 2:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
nie do końca na początku po odpięciu i zaślepieniu akumulatora wszystko wróciło do normy po założeniu nowego niestety problem wrócił i teraz już czy z zaślepionym czy z podpiętym akumulatorem to samo


Na górę
Post: wt lis 01, 2016 12:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Akumulatory się rzadko psują. Możesz powymieniać uszczelki na zaworze regulacyjno-zwrotnym na powrocie K-Jeta do zbiornika. Zobacz też regulator ciśnienia paliwa.
generalnie do tego tematu przyszykuj sobie trójnik i manometr to będziesz wiedział na czym stoisz.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: wt lis 01, 2016 11:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 27, 2015 9:00 pm
Posty: 66
Dzięki kolejnym krokiem będzie właśnie regulator


Na górę
Post: śr lis 02, 2016 12:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
A sprawdź/odkręć wejście przewodu paliwowego/rurki do rozdzielacza - tam jest wsadzone takie gęste plastikowe sitko - można je wyjąć - zobacz czy nie jest czymś przytkane/zatkane. Ciśnienie i wydajność paliwa to musisz sprawdzać po rozdzielaczu.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl