Miałem podobny problem i sobie nie poradziłem
Nie bardzo rozumiem te jednostki podciśnienia.
Chyba najwygodniej jest posługiwać się absolutną wartością ciśnienia w kolektorze (MAP) i tutaj Twoje "10 jednostek" brzmi absurdalnie.
Jeśli gaśnie po hamowaniu to może nieszczelne serwo?
Miałem taki przypadek w Jeepie - tam nieszczelne serwo prawdopodobnie załatwiło mi remont turbiny (pompa vacuum zamiast robić podciśnienie w serwo, pakowała mi powietrza do układu odmy w konsekwencji blokując odpływ oleju z turbiy...). Zatem: sprawdziłbym lub wyeliminował to serwo...
Co to znaczy że dawka paliwa w normie? Czy to znaczy że podłączałeś manometr i robiłeś pełną diagnozę wtrysku?
Czy silnik przed remontem pracował poprawnie?
Nieszczelność możesz mieć także w obwodzie skrzyni biegów.
U mnie był walnięty modulator i poprzez przewód podciśnienia rzygał ATFem do kolektora w okolicę 6 cylinda skutecznie go zalewając...
Odepnij z kolektora wszystkie potencjalnie niepotrzebne rurki podciśnienia i potestuj....
Czy masz tam EGR?
Jest jeszcze taki zaworek który usprawnia hamowanie silnikiem poprzez wpuszczenie do kolektora powietrza pomijając przepływomierz (otwierany podciśnieniem poprzez elektrozawór sterowany mikrostykiem na cięgnach przepustnicy) - może tam jest jakiś problem?
Serdecznie Ci współczuję, ale jednocześnie trzymam kciuki - może wreszcie ktoś to ogarnie