MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=66085
Strona 1 z 1

Autor:  jakub_gozdzik [ śr sty 28, 2015 2:05 pm ]
Tytuł:  [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Witam, w mojej babci po 40 latach padła pompa paliwowa. Silnik jest na D-Jetronicu a pompa wygląda faktycznie jak z poprzedniej epoki. Czy ktoś przerabiał temat wymiany takiej pompy?
Szukałem po hurtowniach ale nic takiego nie ma, nawet bosch juz nie ma takich pomp, ASO........ wiadomo :)
Pytanie moje, czy możnaby wymienić cały układ, pompa + filtry na taką jak w W123 2,8. Czy ciśnienie paliwa nie będzie za wysokie, jeśli tak, to czym to może grozić?
Doradzcie coś bo naszła mnie straszna ochota na przejechanie się babcią.

Autor:  Tom@szek [ wt lut 10, 2015 7:58 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Ciężki temat... d-jet aby chodził ładne musi mieć ok 2 bar 29 psi na listwie wtryskowej. Jezeli chodzi o destepnosc to u nas w Polsce raczej bd trudno , nowa około 300 dolców na rynku USA. Sam ostatnio przerabiałem temat z pompa, rozebrałem dałem wirnik do przewinięcia łącznie z wymianą komutatora, na razie pompuje...

Autor:  jakub_gozdzik [ wt lut 10, 2015 8:53 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Problem rozwiązałem, zapodałem taką od W124 E320. Daje 6 barów ale ciśnienie można skorygować regulatorem ciśnienia. U mnie regulator jest do dupy i muszę kupić nowy (wiesz gdzie kupić?) Po założeniu nowej pompy mam 1,9 bara przy pracującym silniku, wiec za mało, ale nie mogę ustawić więcej bo regulator jest spierd.....y. Założenie pompy wyższej wydajności, ma plusy, bo eliminuje "ciężkie palenie na ciepłym silniku".

Autor:  Tom@szek [ śr lut 11, 2015 5:12 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Masz może nr tej pompy albo zdjecie, od V6 jest ta pompa?
Wiesz jaka rozwartość powinny mieć elektrody na świecach iskrowych?
Regulatora cisnienia paliwa poszukaj na necie od w108 w107 w116, jest troche gratow na allegro.

Autor:  jakub_gozdzik [ śr lut 11, 2015 6:19 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

numeru pompy nie mam, ale szukaj od W124 "benzynowego", wszystkie są takie same, może też być od 123,126 116 (2,8). Musisz jedynie ze swojej starej pompy odkręcić króciec od wężyka i wkręcić go do nowej pompy. Jeśli masz osłonę pompy to też musisz wymienić, bo te nowsze pompy są dłuższe. Otwory do mocowania oslony są takie same.
Na świecach ustaw szparkę 0,8 mm
Regulator zamówiłem w boschu za jedyne 270 zeta [szalone]

Autor:  OPOL [ pn sie 17, 2015 10:07 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Odnawiam temat. Potrzebuje Pompę i filtr paliwa do W116 450SEL, ktoś coś poleca, jakieś doświadczenia?

Autor:  DISCOVERY [ śr sie 19, 2015 2:16 am ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

spróbuj ponownie w BOSCHU, mają taki program dla klasyków http://www.bosch-automotive-tradition.c ... easer.html, ewentualnie skontaktuj się z zakładem, który ostatnio polecałem- BOSCH Autotronic n aul. Orzeszkowej, tam jest dobry fachowiec może coś poradzi

pozdrawiam

Autor:  Stomek [ sob sie 22, 2015 7:58 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

2 razy wrzucałem do 280SLC ( m110) pompy od K-Jeta , daja radę.

Autor:  OPOL [ czw paź 15, 2015 7:59 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Mieliście Panowie do czynienia z pompami paliwa firm: Magneti Marelli i SKV Germany? to dwie firmy nad którymi się zastanawiam, w dobrej cenie. Ewentualnie z Pompami paliwa firm: Meat and Dora, WRC i Acron ale te mnie mniej interesują. Pompa o jaką mi chodzi ma numer katalogowy w firmie Meyle 76077, dla SKV taki sam (w innych firmach może też). Tylko bez gadania, że to tani szajs jeśli nie mieliście styczności, kto miał niech coś napisze. Pozdrawiam :)

Autor:  mła [ ndz paź 18, 2015 9:18 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Magneti jest w porządku, robi sporo rzeczy na pierwszy montaż do Włochów i Francuzów.
Ta pompka jest dostępna z Boscha czy Pierburga, np mój zakup na Boscha to 294 zł w AP.

Autor:  jakub0780 [ pn paź 19, 2015 2:38 am ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Jaki jest numer katalogowy tej pompy?

Autor:  OPOL [ sob kwie 30, 2016 10:36 am ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Mam już pompę paliwa firmy Magneti Marelli i filtr firmy Meyle ale nie mam przewodów żeby to wszystko połączyć. Byłem w firmie DPRS Poland, która dorabia różne przewody ale nie byli w stanie mi pomóc. Może ktoś wie gdzie mogę dostać takie przewody, lub gdzie mogę dorobić w Warszawie, ewentualnie ile mogą kosztować w ASO. Chodzi mi głównie o przewody z końcówkami. Dodaje zdjęcia naszego forumowicza, dla lepszego zobrazowania. Pozdrawiam :)

Załączniki:
PAL_03.JPG
PAL_03.JPG [ 318.37 KiB | Przejrzano 5399 razy ]
PAL_02.JPG
PAL_02.JPG [ 304.43 KiB | Przejrzano 5399 razy ]
PAL_01.JPG
PAL_01.JPG [ 36.23 KiB | Przejrzano 5399 razy ]

Autor:  Patro [ sob maja 21, 2016 1:03 pm ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Wszystkie przewody na powyższym zdjęciu ;-) zakupiłem w ASO (numery wg EPC). Koszt (było dawno - ponad 6 lat temu) wyniósł łącznie ok. 350zł.

Autor:  laudan [ ndz maja 22, 2016 7:25 am ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

Jak chcesz zakuć/dorobić przewody to spróbuj tutaj:
http://dprs.pl/pl/serwis
U mnie dali radę:)

Autor:  OPOL [ śr cze 29, 2016 8:31 am ]
Tytuł:  Re: [116] 450 SE proble z dostaniem pompy paliwowej

laudan pisze:
Jak chcesz zakuć/dorobić przewody to spróbuj tutaj:
http://dprs.pl/pl/serwis
U mnie dali radę:)


Pisałem wyżej, że u nich byłem i nie dali rady.

Postanowiłem, już jakiś czas temu, że kupie przewody w ASO i tak zrobiłem. Zakupiłem trzy przewody: z pompy do filtra, z filtra do akumulatora i łączący aku. z przewodami sztywnymi pod podwoziem ale ten się nie przydał. oprócz przewodów jakieś tam drobne niezbędne elementy i też wyszło około 350zł. Nie kupiłem przewodu z baku paliwa do tego krążka (zawór czy coś takiego) bo myślałem, że stary będzie ok ale podczas montażu okazało się, że sparciał i się rozkruszył, więc muszę dorobić albo kupić w ASO jeszcze ten przewód. Pozostałe przewody te co są na cybanty kupiłem osobno "z metra".
Wcześniej kupiłem jeszcze całe to mocowanie zespołu pompy bo stare było już za słabe z powodu rdzy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/