MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:22 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 10, 2009 7:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
Słuchajcie, może ktoś z Was wie gdzie mogę kupić tłumik końcowy do 450'tki? że w ASO to wiem ;)

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 10, 2009 7:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
jesli jest taki sam jak w 500SE to InterCarsie :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 9:50 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Janfocus pisze:
jesli jest taki sam jak w 500SE to InterCarsie :)


Niestety jest inny.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 9:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cem pisze:
Niestety jest inny.

ale i tak warto się dowiedziec, bo widziałem na stronie że mają w spisie tłumik do 450, w prawdzie stan magazynowy 0, ale na stronie czesto jest tylko część oferty i jak sie zadzwoni i pogada mogą ściągnąć coś -czasem nawet różnych firm...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 4:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
OPOL pisze:
że w ASO to wiem

a tak z ciekawości, ile zawołali w ASO?

że tak zapytam, w części blacharskie gdzie Kolega się zaopatruje?

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 4:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
matrix pisze:
Cem pisze:

A potem *pyk* - reinkarnacja i nauka od nowa. [zlosnik]


...Jedni po śmierci przyjmują postać tygrysa, sokoła albo lamparta [zlosnik]


to ja chce być Mercedesem :D najlepiej w 116 :D <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
georem pisze:
Z chęcią przygarnąłbym taką ładniutką W116, najlepiej 6,9, ale gdzie to wszystko trzymać :cry:



ja mam wolny garaż tylko musisz parkować ją zatankowaną :) [zlosnik]

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 6:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
szyki pisze:
że tak zapytam, w części blacharskie gdzie Kolega się zaopatruje?


Do tego etapu prac jeszcze nie doszedłem ale niektóre części blacharskie będę prawdopodobnie kupował w ASO i mam na myśli obydwie 116'stki <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Szukając czegoś na temat tłumika w internecie, natknąłem się na taką ciekawą stronę: http://www.adsitco.com/

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 11, 2009 10:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
Kupowałem w tym sklepie ale zamiast uszczelki do w123 otrzymałem do w124 mimo że na opakowaniu był nr zaczynajacy się od 123, po powtórnym zamówieniu dostałem znów nie tą co trzeba, więc dałem sobie z nimi spokój :evil: Wole zakupy na ebay tam sie w miarę starają żeby nie dostać negatywa. Mogę ci pomóc w sprowadzeniu części z USA bez żadnych ceł i vatu. <br>Dodano po 15 minutach.:<br> Tu masz chyba w lepszej cenie http://store.classicgarage.com/me4545remu1.html

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 12, 2009 5:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
M100 pisze:
Mogę ci pomóc w sprowadzeniu części z USA bez żadnych ceł i vatu.

Jak byś miał czas to napisz mi coś więcej na priv'a, tzn. jak cała operacja zakupu miała by wyglądać, bo to ciekawa propozycja.

ps. to raczej ten tłumik: http://store.classicgarage.com/me4545remu.html

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 13, 2009 1:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
OPOL powiedz mi jak wygląda cenowo taki samochód w stanach i jak to jest z procedurami tzn ile czasu trwało sprowadzenie i ile kosztowało w sumie już z przywiezieniem.

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 13, 2009 6:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
Przedstawiam zestawienie kosztów w moim przypadku (sprowadzałem pierwszy raz, bez żadnego doświadczenia):

XXXX USD - samochód
400 USD - transport po terenie Kanady
900 USD - kontener
800 USD - prowizja firmy sprowadzającej dla mnie auto
111,90 PLN - opłata za przelew XXXX dolarów na konto w Kanadzie,
(800 USD prowizji wpłaciłem oddzielnie na konto
dolarowe w Polsce)

XXXX PLN - zabezpieczenie należności celnej w wysokości normalnej opłaty: akcyza ,cło, vat
17 PLN - opłata skarbowa za upoważnienie
25 PLN - przesłanie dokumentów do Gdyni
400 PLN - opinia wstępna (okazała się niepotrzebna ponoć już nie obowiązuje, zamiast niej zabezpieczenie należności celnej)
0 PLN - opinia wstępna konserwatora ( jw.)
1850 PLN - opłaty portowe i laweta z Gdyni do Warszawy
200 PLN - opinia rzeczoznawcy po oględzinach
17 PLN - opinia konserwatora
130 PLN - parking w UC na ul. Osmańskiej i laweta z ul. Osmańskiej do UC na ul. Utrata 4 (mogłem uniknąć)
120 PLN - agencja celna (wypełnienie SAD itp.)
XXX PLN - VAT ( 7%) [zwrot części zabezpieczenia należności celnej, czyli nadpłaty]
100 PLN - zaliczka na tłumaczenia
450 PLN - karta pojazdu zabytkowego
? - rejestracja tymczasowa (nie pamiętam)
84 - ubezpieczenie (Allianz na 1mc)
200 PLN - przegląd (rozszerzony dla auta zabytkowego)
189- rejestracja na żółte tablice

Tak to wyglądało w moim przypadku, miejsca z iksami to cena auta i w dalszych pozycjach opłaty zależące od jej wysokości. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Kupiłem 450'tkę na ebay'u więc tam szukaj cen, nie byłem w Stanach, więc nie wiem ile dokładnie są tam warte takie auta. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> A co do czasu to nie pamiętam teraz ile dokładnie ale nie mniej niż trzy miesiące.

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 4:16 pm przez OPOL, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 14, 2009 1:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
dzięki bardzo. troszke tego jest ale jak widze ceny w USA to jednak warto

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: czw lip 20, 2017 2:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
Jakiś czas temu a właściwie parę lat :) poszedł mi przewód paliwowy przy pompie paliwa. Wymieniłem wszystkie przewody w zespole pompy paliwa, filtr na Meyle, pompę na Mgneti Marelli i całe mocowanie tego zespołu, akumulator paliwa i taki krążek, chyba jakiś zawór zostały stare. Żeby to zrobić oczywiście spuściłem całe paliwo. Po zmontowaniu całości na aucie i zalaniu 10litrów paliwa, próbuje odpalić, kręcę i nic, nie chce odpalić, nie dochodzi paliwo do silnika. Pompę sprawdziłem buzzerem to jest przewodzenie ale po ustawieniu na zapłon nie słychać jej, żeby sprawdzić czy dochodzi napięcie potrzebna mi druga osoba. Nie wiem co jest grane, czy to akumulator paliwa niesprawny, przekaźnik, który nie wiem gdzie jest, czy jeszcze coś innego, może macie jakieś pomysły. Oczywiście piszę o W116 450SEL z Kanady.

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Na górę
Post: sob lip 22, 2017 4:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 23, 2005 7:10 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj sprawdziłem czy dochodzi prąd do pompy paliwa. podpiąłem multimeter do przewodów przy pompie, plus do plusa i minus do minusa (słabo się na tym znam, więc jak by co to wybaczcie). Po ustawieniu stacyjki na pozycję drugą, brak wskazań, natomiast przy rozruchu pokazało 9v z jakimś kawałkiem, czy tak powinno być, czy napięcie nie za małe i czy na pozycji 2 stacyjki, tej na której zapalają się wszystkie kontrolki nie powinno być przez chwilę napięcie, tak żeby pompa podała paliwo przed rozruchem? Oczywiście silnik nie zapalił.

_________________
__________________________________
Mercedes-Benz W123 240D 1982r.
Mercedes-Benz W116 280SE 1979r.
Mercedes-Benz W116 450SEL CDN 1978r.


Na górę
Post: ndz lip 23, 2017 11:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Z tego co pamiętam, to przy przekręceniu stacyjki przekaźnik powinien włączyć pompę paliwa i nabić ciśnienie, następnie w trakcie kręcenia rozrusznikiem kolejny impuls pada na pompę i znowu pracuje.
Czy dobrze zrozumiałem? Wymieniłeś pompę paliwa parę lat temu a odpalić próbujesz teraz? Jeśli tyle to stało to może przekaźnik.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl