MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 2:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 02, 2018 7:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw wrz 22, 2016 11:17 am
Posty: 10
Witam Kolegów i koleżanki. Dziś podczas jazy moim 200d zacząłem słyszeć metaliczne stukanie silnika które nasilało się gwałtownie w ciągu kilku minut. Po zjechaniu na pas awaryjny po wciśnięciu sprzęgła silnik zgasł. odpalenie wymagało kilkunastu sekund kręcenia rozrusznikiem - odpalił ciężko i pracował tylko z wciśniętym gazem, Po odczekaniu na MOPie 1h silnik odpalił bez problemu natomiast po dodaniu gazu i puszczeniu - podczas spadku obrotów słychać grzechotanie / rzężenie. Prośba o rade co może być przyczyną? Panewka, korba. ????Poz djęciu pokrywy zaworów nie widziałem śladów uszkodzeń / opiłków. Natomiast na bagnecie oleju znalazem opiłe - może przypadek. Wczoraj z przymusu zatankowałem nieznanej jakości paliwo. Awaria zdarzyła się podczas jazdy z prędkością około 110km/h więc z dość dużymi obrotami. Pozdrawiam i czekam na podpowiedź


Na górę
Post: śr wrz 05, 2018 9:02 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt cze 08, 2018 10:56 am
Posty: 27
Gdzieś czytałem że 200d nie lubi długiej jazdy na wysokich obrotach. Musiałbym poszukać co ulega uszkodzeniu w takim wypadku. 110km/h to jak dla mnie duża prędkość, swoim nie jeżdżę szybciej niż 80, maks 90km/h (z górki i z wiatrem:) )


Na górę
Post: czw wrz 06, 2018 8:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt cze 28, 2013 5:16 pm
Posty: 114
Te silniki były przez producenta określane jako przystosowane do długotrwałego pełnego obciążenie tzn prędkość maksymalna mogła być prędkością podróżną (wg. prospektów) Pewnie coś się w silniku kończyło i po prostu skończyło się nieco szybciej ;)


Na górę
Post: ndz wrz 09, 2018 5:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw wrz 22, 2016 11:17 am
Posty: 10
Witam ponownie. Przyczyna znaleziona - zatarta / obrócona / rozklepana panewka na drugiej korbie. Silnik rozebrany.Wał do szlifu i remont czas zacząć. Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl