MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:41 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 23, 2017 11:30 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw wrz 22, 2016 11:17 am
Posty: 10
Witam. Gdyby ktoś z szanownych posiadaczy /8 chciał naprawić sobie czujnik poziomu paliwa w zbiorniku, których częstą bolączka jest zerwany drut - służę pomocą. Piszcie na priv dam namiar na "prawie" oryginalny drut oporowy o bardzo zbliżonej rezystancji do fabrycznego, który z powodzeniem obudzi Wasze wskazówki paliwa na zestawie wskaźników :). Mój już działa :) pozdro


Na górę
Post: sob lip 28, 2018 11:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Właśnie kupiłem piękne 220D z 1974 i jednym z bardzo nielicznych jego mankamentów jest właśnie nie sprawny pływak. Wyjąłem go dziś i po rozebraniu okazało się, że autko bardzo długo stało z pól bakiem. W związku z tym górna część rureczki, po której ślizga się pływak mocno skorodowała. Obecnie zanurzyłem pływak w zwykłej bezołowiowej, żeby odmókł. Niestety podczas czyszczenia brudu i nagaru zerwałem drucik :( Ktoś coś poradzi? Najlepiej w okolicy Krakowa :D

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: ndz lip 29, 2018 11:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt cze 28, 2013 5:16 pm
Posty: 114
Jeżeli zerwał się przy miejscu lutowania to można spróbować go przylutować ponownie... jeżeli pękł materiał ktoś się tutaj ogłaszał że ma bardzo podobny drut oporowy na sprzedaż.


Na górę
Post: pn lip 30, 2018 9:52 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Właśnie urwał się w 1/3 długości boku a co do ogłaszania się o takim drucie to właśnie
lukaszs pisze:
...zerwany drut - służę pomocą. Piszcie na priv

Pisałem do niego ale jeszcze nie odpisał.

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: śr sie 08, 2018 7:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
Ja swój zlutowałem :D trochę oszukuje (zmieniła się nieco rezystancja) ale działa, muszę po prostu brać pod uwagę, że jak pokazuje 1/4 to należy już tankować :D

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
Post: pt sie 10, 2018 8:28 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Ja wymieniłem na nowy drucik, bo brakowało mi kawałka :( i drucik mam założony o podobnej średnicy, ale nie miałem jak sprawdzić jego oporności. Pływak założyłem i wskazuje full, ale i w baku jest full. Jak przejadę tak z 300km to zobaczę czy będzie schodzić. Jak nie, to będę szukać innego drucika :(

Ile w trybie poza miejskim i przy względnie spokojnej jeździe (do 100km/h) pali 220D?

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: pt sie 10, 2018 9:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sie 08, 2018 8:34 am
Posty: 10
Lokalizacja: głownie Gdańsk
Podajcie proszę namiary na ten drucik

_________________
Pozdrawiam Maurycy K.M.

W124 - 1989 300TDT
W115 - 1975 240D
PF 125p - 1973
PF 125p - 1981
PF 126p - 1984
Polonez 2000-1986


Na górę
Post: wt sie 14, 2018 8:41 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Marschall pisze:
Podajcie proszę namiary na ten drucik

Ja nie znalazłem. Poskładałem pływak na druciku miedzianym i niestety cały czas mam full bak, a mam już 200km przejechane od zatankowania...

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: wt sie 21, 2018 1:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sie 08, 2018 8:34 am
Posty: 10
Lokalizacja: głownie Gdańsk
i niestety tak pozostanie, trzeba by zmierzyć oporność np 1cm drucika i jego normalną długość, wtedy da się coś dobrać. Miedź ma pomijalną oporność w tym wypadku, więc będziesz miał maksa aż do pustego baku...

_________________
Pozdrawiam Maurycy K.M.

W124 - 1989 300TDT
W115 - 1975 240D
PF 125p - 1973
PF 125p - 1981
PF 126p - 1984
Polonez 2000-1986


Na górę
Post: śr sie 22, 2018 1:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Marschall pisze:
i niestety tak pozostanie, trzeba by zmierzyć oporność np 1cm drucika i jego normalną długość, wtedy da się coś dobrać. Miedź ma pomijalną oporność w tym wypadku, więc będziesz miał maksa aż do pustego baku...

No już to obczaiłem. Wczoraj tankowałem - 7,7 średniego spalania po 540km, więc całkiem nieźle (mniej niż się spodziewałem), ale "pełno" było na wskaźniku aż do stacji :(
Ponawiam więc - gdzie znaleźć taki drucik?

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: ndz wrz 02, 2018 7:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw wrz 22, 2016 11:17 am
Posty: 10
Witam wszystkich. Stosowałem drut oporowy firmy Kanthal - do znalezienia na allegro. Średnica 0,08mm prawie idealna jeśli chodzi o oporność. pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl