MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 05, 2010 7:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 26, 2010 1:35 pm
Posty: 55
Lokalizacja: DWR .....
Chciałby spytać czy miał ktoś z Was taki problem. Prawdopodobnie problemem jest membrana w "pompie podciśnienia". Aby zgasić auto muszę puszczać sprzęgło przy wciśniętym hamulcu lub dinksem z napisem STOP przy silniku, co jest trochę uciążliwe bo trzeba wysiąść podnieść klapę wcisnąć zamknąć i to by było na tyle.
Można kupić nowy taki mechanizm czy tylko regenerować ??? Ja sobie z takim problemem poradziliście jak go napotkaliście ?

_________________
MB W115 200 D `75 - silnik 3.0 D / tylne światła z I serii.


Na górę
Post: śr maja 05, 2010 7:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

A przyjedź do nas dostaniesz bezpłatną poradę a przy okazji się poznamy !!

Ligota Trzebnicka 13B

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
Post: śr maja 05, 2010 8:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 26, 2010 1:35 pm
Posty: 55
Lokalizacja: DWR .....
Przyjadę na pewno, lecz teraz nie mogę wyjechać nawet z garażu. Ale przyjadę, jak nie do Trzebnicy do pod Wzgórze Andersa jak dobrze pamiętam ( ostatnie soboty miesiąca ?).

_________________
MB W115 200 D `75 - silnik 3.0 D / tylne światła z I serii.


Na górę
Post: ndz maja 09, 2010 2:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:46 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Olsztyn
gaszak ci padł

_________________
MB CLK


Na górę
Post: czw mar 16, 2017 10:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 13, 2013 9:25 am
Posty: 141
Lokalizacja: Sochaczew
Nie będę zakładał nowego tematu, miałem identyczny problem z gaszeniem silnika. Wreszcie po prawie dwóch latach od kupna 3.0D udało mi się opanować sytuację. Wymieniłem rurki idące od gaszaka i przewodu podciśnieniowego do stacyjki, oryginalne były łączone pod deska taką gumową rurką i podobne rurki gumowe były na stacyjce. Zastąpiłem je nowymi przewodami bez łączeń, takimi od paliwa i wszystko ładnie działa.
Nasłuchałem się różnych historii, między innymi że trzeba wymienić gaszak i go kupiłem [zlosnik]
Jak widać niepotrzebnie [zlosnikz]

Pabo


Załączniki:
Mercedes w115 240D 3.0.JPG
Mercedes w115 240D 3.0.JPG [ 430.89 KiB | Przejrzano 5503 razy ]

_________________
W108 280SE 4.5
W210 E50 AMG 4.2
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl