Analiza informacji zawartych w karcie danych dala nastepujace rezultaty:
Numer nadwozia: 115.114-10-022130;
Numer silnika: 617.910-10-013378;
Numer skrzyni biegow: 113146;
Data przekazania: 01.12.1975;
Data rejestracji: 26.06.1975; (:o)
Kolor nadwozia: 568 - czerwony sygnalowy(od 01.01.1963 do 31.12.1993);
Kolor i material tapicerki: 065 - kolor pergaminu, tkanina (od 31.10.1970);
Uklad przednich siedzen: 401 - pojedyncze fotele (od 01.01.1962 do 31.01.1978);
Reflektory: Hella;
Ogumienie: Dunlop;
Numer kluczylka: H xxxxx
Wyposazenie dodatkowe:
411 - mechanicznie odsuwany dach (od 01.10.1965 do 31.10.1993);
427 - wspomaganie ukl. kierowniczego oraz mechaniczna skrzynia biegow, dzwignia zmiany biegow w podlodze (od 01.10.1964 do 31.12.1976);
462 - tylna lampa przeciwmgielna (od 01.07.1968 do 31.12.1976);
514 - radioodbiornik Becker Europa;
591 - szklo izolujace cieplo dookola, zielone, ogrzewana szyba tylna, ze szkla hartowanego, pojedyncza - Niemcy (od 01.01.1972);
618 - reflektory halogenowe ze swiatlami mijania, drogowymi oraz przeciwmgielnymi (od 01.04.1970);
631 - apteczka pierwszej pomocy (od 01.04.1970 do 31.05.1977);
682 - gasnica (od 01.04.1970);
835 - maty z wlokien kokosowych (od 01.08.1962 do 31.10.1989);
Ciekawe co oznacza napis "Formfeder"?....
Fajnie, ze oprocz full dokumentacji zachowalo sie to, co najczesciej ginie (radio, apteczka i gasnica).
Fajne nazwisko mial pierwszy wlasciel tego samochodu: füllen = napelniac, Krug = kufel, dzban
pantomas pisze:
tabliczki z numerami nadwozia mocowane na wkrętach???
Co w tym dziwnego? przeciez jeszcze w 124 tabliczki sa mocowane na wkretach.