MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pytanie 18 :) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=21&t=10875 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MacKuz [ pt mar 04, 2005 5:58 pm ] |
Tytuł: | Pytanie 18 :) |
Mamy dla was natepną zagadke ... Popatrz dokładnie na zdjęcie poniżej i odpowiedz: -a/ jak nazywał się i kim był ten Pan na zdjęciu - b/ jakie ważne wydarzenie wiąże się z tym Panem a dotyczy sierpnia 1931 roku - c/ gdzie to wydarzenie miało miejsce - d/ czy miało związek z jakimś samochodem a jeżeli tak to podaj jego nazwę - e/ czy można samochód o tej nazwie w roku 1922-im w jakiś sposób powiązać ze słynnym guru teamu MB oraz pewnym zrealizowanym pomysłem i inicjatywą niejakiego Vincenzo F. - f/ a jeżeli można to odpowiedz: - jaki dokładnie był jego model i typ ( w zdarzeniu z pytania "e") oraz pojemność i moc silnika, ilość cylindrów, rodzaj zawieszenia i skrzyni biegów - kto był konstruktorem tego samochodu - oraz kto sfinansował jego budowę - jaki był tego efekt – opisz tak powiązane zdarzenie (z pyt. "e") – co było główna nagrodą dla zwycięzcy tego zrealizowanego pomysłu Vincenzo F. Pytanie dość skomlikowane więc na odpowiedzi czekamy do 25 marca 2005. Zwycięzca otrzyma elgancki breloczek do kluczyków z logo Mercedes-Benz ufundowany przez autora pytania oraz koszylkę klubową/zlotową + długopis klubowy. Powodzenia niech moc Gwiazy bedzie z wami |
Autor: | mroziu [ pt mar 11, 2005 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! Podejmuje niesmiala probe odpowiedzi: a/ Henryk Liefeld - czolowy polski kierowca rajdowy b/ w sierpniu 1931 ustanowil polski rekord predkosci 184,64 km/h c/ droga pod Poznaniem d/ samochod to Austro-Daimler Konstruktorem samochodu Austro-Daimler byl Ferdynand Porsche, projekt po odmowieniu poparcia zarzAdu Austro-Daimlera finansowany byl przez hrabiego Sasche Kolowrata. silnik rzędowy 4-cylindrowy silnik ze stopów lekkich z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1100 cm3 /moc 46 KM/ Skrzynia - cztery przełożenia Zawieszenie - półeliptyczne resory piórowe w osi przedniej i wspornikowe resory piórowe w osi tylnej. W 1922 model ten zdobył drugie miejsce w wyscigu Targa Florio prowadzony przez Alfreda Neubauera - wyscig Targa Florino zorganizowany byl wlasnie przez Vincenzo Florio... Pozdrawiam dla zainteresowanych Targa Florio: http://www.vpracing.com/The_Races/Targa ... lorio.html |
Autor: | mroziu [ pt mar 11, 2005 8:02 pm ] |
Tytuł: | |
Nie doczytalem.... Oczywiscie auto to Austro-Daimler Sascha a nagroda byla tabliczka Targa Florio wykonana z brązu [pozniej chyba ze zlota - dokladnie nie wiem kiedy byla zlota] - nagrod pienieznych za wygrana w targa Florio nie bylo.. Wizerunek tabliczki w linku powyzej... |
Autor: | MacKuz [ wt kwie 26, 2005 9:17 am ] |
Tytuł: | |
Zwycięzcą tego konkursu bezapelacyjnie został Kolega mroziu - gratulujemy. Po nagrody proszę sie zwrócić do Kolegi Popeya. Breloczek został ufundowany przez autora pytania Kolege Samsunga1. Pozdrawiam Maciek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |