MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 8:00 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 05, 2017 2:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Moderując forum zauważyłem ze coraz wiecej forumowiczy tych starych i nowych ma fajne auta nie tylko spod znaku gwiazdy. Moze wiec dla ożywienia w tym wątku pojawia sie fajne fotki i opisy . Zachęcam gorąco

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz lut 05, 2017 5:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 24, 2010 11:28 pm
Posty: 438
Lokalizacja: Opole
Patrząc na twój podpis widzę ,że u ciebie też nie brakuje fajnych samochodzików to może wrzuć jakieś
parę fotek ze swojego zbioru . Na początek chętnie zobaczyłbym to e24 - tym bardziej że podobno wybieramy
się z delegacją na zlot BMW - ORR a propos może dołączy do nas jeszcze parę klubowiczów i wspólnie , jak
wspominałem , delegacją MB/8 pojedziemy na zlot ORR :) - chętni proszę się zgłaszać .

Ja wybieram się swoją e24 . W młodości jak zobaczyłem ten model BMW zacząłem marzyć o takim aucie ,wtedy
w latach 80-90-tych były to marzenia nie realne , nie do pomyślenia było, że kiedyś będzie mnie stać takie właśnie kupić .
Ale jak to się mówi marzenia są po to aby je spełniać i tak jakieś 6 lat temu się spełniły i stałem się szczęśliwym posiadaczem oto takiego właśnie BMW .
BMW e24 - 628 - pojemność 2788 cm - moc 183 KM
Rok produkcji 1985 - przebieg 262 000 km
Skrzynia biegów manualna a z wyposażenia ma klimatyzację , skórzaną tapicerkę , szyberdach , el szyby i coś tam jeszcze :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów

123 ce 230 114 c 280
126 sel 3.0 126 sec 5.6


Na górę
Post: ndz lut 05, 2017 7:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Skoro ma byc E24 to 635CSi grudzień 85, pierwsza rejestracja sierpień 87r. Silnik 3,5 218koni, skrzynia manualna 5, przebieg minimalnie ponad 200tys. Auto bezwypadkowe, posiada trochę rdzewek. Fotki zaraz po zakupie. Od listopada u Jarka Tobolskiego toczy się spokojna walka z usunięciem gwintu z przodu co wymagało nowych McPhersonów, wahaczy i mnóstwa drobiazgów. Aktualnie auto już ma BBS 15 cali i sprężynach -35mm. Z fajnych gadżetów wycieraczki przednich lamp. Do wiosny w planach zrobienie nowego wydechu na całości.
Na założenie czekają wyczekiwane w WK słuszne numery [smiech]


Załączniki:
image.jpg
image.jpg [ 21.82 KiB | Przejrzano 4909 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 44.5 KiB | Przejrzano 4909 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 51.39 KiB | Przejrzano 4909 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 47.28 KiB | Przejrzano 4909 razy ]

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0
Na górę
Post: ndz lut 05, 2017 11:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2001 2:00 am
Posty: 696
Lokalizacja: Łódź
I jeszcze ja na dokładkę :-)
Projekt VW T3 Westfalia zbliża się ku końcowi. Dla zainteresowanych szczegółu na forum busika:
http://forum.busikt3.radom.pl/viewtopic ... sc&start=0


Załączniki:
DSC11068.JPG
DSC11068.JPG [ 35.19 KiB | Przejrzano 4876 razy ]
DSC00747.JPG
DSC00747.JPG [ 35.15 KiB | Przejrzano 4876 razy ]

_________________
W 115 230.4 '73 automatic
VW T3 Westfalia '83
DAS BESTE ODER NICHTS...
Na górę
Post: pn lut 06, 2017 1:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
To ja tez :) Zaczne od najstarszej fury. Jest to 41 Buick Special Sedanette. Sedanette to w nomeklaturze Buicka nadwozie dwudrzwioe typu torpedo. Rok 1941 byl pierwszym w ktorym wprowadzono ten rodzaj karoserii. Poniewaz nie wiadomo bylo czy sie przyjmie, rownolegle oferowane klasyczne nadwozia trzybrylowe. Torpedo sie przyjelo i zaraz po wojnie cala Ameryka produkowala takie wlasnie nadwozia.
Moj Buick ma pod maska rzedowa osemke (tak tak, R8!). 248cui, czyli na nasze 4.100. Dzieki dwom gaznikom daje 125KM. Skrzynia manualna, trzybiegowa. W swoim czasie byl to samochod luksusowy, pozycjonowany w koncernie GM ciut ponizej Cadillaka. I szybki jak na owe czasy.
Egzemplarz, jak wiekszosc w mojej kolekcji, pochodzi z Kalifornii i zostal odkupiony, przez posrednika, od spadkobiercow pierwszej wlascicielki, pani Ethel, nauczycielki muzyki. Mam jej stare zdjecie przy tym aucie oraz cal amase innych dokumentow, instrukcje obslugi, wycinki z gazet z 41 roku z reklamami tego modelu itp. Stan samochodu oryginalny, nigdy nie remontowany. Oryginalny jest lakier, tapicerka, silnik, skrzynia itp. W kabelkach nadal zasuwa prad 6V. Remontowane byly hamulce i elementy zawieszenia. Auto jest w 100% sprawne.
Jak to sie mowi - auto oryginalne jest tylko raz, wiec moj w oryginale pozostanie. Mimo ubytkow w lakierze, odpryskow i innych drobnych uszkodzen, nie zamierzam z tym walczyc. Zabezpiecze jedynie i bede jezdzil :) Aha - nowe oponki z bialym bokiem sa juz zamowione i w marcu Buick stanie juz na swoich docelowych bucikach.

Załącznik:
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_7.jpg
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_7.jpg [ 37.61 KiB | Przejrzano 4838 razy ]


Załącznik:
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_5.jpg
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_5.jpg [ 149.62 KiB | Przejrzano 4838 razy ]


Załącznik:
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_3.jpg
eng_pl_1941-BUICK-SPECIAL-SEDANETTE-484_3.jpg [ 32.92 KiB | Przejrzano 4838 razy ]


Mam tez drugiego takiego Buicka, identyczny rocznik i model. Ten drugi jest w trakcie bardzo gruntownych modyfikacji. Bedzie customem do codziennej jazdy, ze wspolczesna (w miare :) ) mechanika. Pokaze jak skonczymy.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Ostatnio zmieniony pn lut 06, 2017 2:42 pm przez Bukol, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 06, 2017 1:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
A tu moj absolutny ulubieniec - 49 Chevy 3100 pickup "Pan Deratyzator". Model ten wprowadzono po wojnie, w 1947 roku i jak na standardy amerykanskie, byl produkowany dosc dlugo, bo do roku 1955. Przy czym roczniki 54 i 55 roznia sie przodem - inna atrapa, zderzak, szyba czolowa. Seria nosila wdzieczna nazwe "Advanced Design" :) Fabrycznie pod maska pracowala rzedowa szostka serii Thriftmaster spieta z trzybiegowym manualem.
Moje auto jest jednak nieco inne niz oryginal :) Podwozie z lat 70-tych, hamulce tarczowe ze wspomaganiem, uklad kierowniczy ze wspomaganiem. Silnik - nowa jednstka V8 firmy Goodwrench, najpopularniejszy silnik swiata, czyli Small Block Chevy. Tu o pojemnosci 350cui, czyli 5.700 po europejsku. 4-ro gardzielowy Edelbrock i 260KM. Skrzynia TH350, jedna z popularniejszych amerykanskich skrzyn automatycznych. Skrzynie typu Turbo-Hydramatic byly stosowane takze w europejskich autach, np. Ferrari 400/412, Rolls Royce, Jaguar oraz w wielu amerykanskich autach spoza koncernu GM. Proste w budowie, niezawodne. Do dzis dnia produkowane przez wiele firm. W moim pracuje nowa skrzynia firmy TCI. Zawieszenie pneumatyczne z automatyczna regulacja przeswitu, samopoziomowaniem oraz mozliwoscia zapamietania 3 poziomow do jazdy plus total gleba :) Za sterowanie odpowiada system Accu Air, jeden z najlepszych na rynku.
To bedzie czwary sezon Deratyzatora w Polsce i u mnie. Tym samym stal sie najdluzej posiadanym samochodem w mojej historii :) Sam go sobie wymyslilem, w Polsce zostal zbudowany. Jezdzi fantastycznie, jest bezstresowy, szybki i za*ebisty :)

Załącznik:
IMG_8106.JPG
IMG_8106.JPG [ 30.14 KiB | Przejrzano 4837 razy ]


Załącznik:
img_9341-edit-edit-1024x576.jpg
img_9341-edit-edit-1024x576.jpg [ 26.44 KiB | Przejrzano 4837 razy ]


Załącznik:
img_9333-edit-1024x683.jpg
img_9333-edit-1024x683.jpg [ 187.59 KiB | Przejrzano 4837 razy ]


Załącznik:
img_9541-edit-3-1024x576.jpg
img_9541-edit-3-1024x576.jpg [ 143.39 KiB | Przejrzano 4837 razy ]


Załącznik:
img_9852.jpg
img_9852.jpg [ 30.42 KiB | Przejrzano 4837 razy ]


Załącznik:
img_9933-edit-1024x576.jpg
img_9933-edit-1024x576.jpg [ 127.44 KiB | Przejrzano 4837 razy ]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Ostatnio zmieniony pn lut 06, 2017 2:44 pm przez Bukol, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 06, 2017 2:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Nastepca truckow serii "Advance Design" byla seria "Task Force", dzis bardziej znana jako "Apacz". W kolekcji mam dwoch przedstawicieli rodziny - z pierwszego roku i z ostatniego. Rok 55 to zmiana modelu, wiec mozna trafic 55 Advanced Design i 55 Task Force. Moja 55-tka to Chevrolet 3800 panel truck. Czyli po prostu blaszak. Wtedy nie bylo jeszcze vanow, na podwoziach pickupow budowano niemal wszystko co potrzebne bylo w gospodarce: pickupy, zamkniete furgony, wywrotki, grain trucki, food trucki, canopy express (obwozne stragany) i co tylko rynek mogl sobie zazyczyc. Na podwoziu pickupa Chevroleta z 1935 powstala najdluzej produkowana rodzina modelowa swiata - Chevrolet Suburban. Tak, ten model jest w ofercie GM od 1935 roku do dzis i od poczatku jest robiony w oparciu o ta sama koncepcje: na bazie obecnego modelu trucka zbudowac komfortowe i wielkie auto rodzinne. Tak bylo w 35, tak jest i dzis.
Drugi w kolekcji to 59 GMC 100. GMC to marka General Motors odpowiedzialna za auta uzytkowe. W latach 50-tych roznila sie od Chevroleta znacznie bardziej niz dzis. Inne byly silniki, podwozia bardziej heavy duty, inne detale itp. Moj jest w wersji fleetside z dluga paka. Task Force wprowadzil po raz pierwszy mozliwosc wyboru rodzaju paki pickupa: do dotychczas oferowange step side dolaczyl fleetside. Model 58 i 59 ma juz charakterystyczne dla konca lat 50-tych podwojne reflektory.
Nowa seria to takze: po raz pierwszy w truckach GM oferowano silniki V8 oraz skrzynie automatyczne. Mozna bylo takze zamawiac auta ze wspomaganiem kierownicy.

Krotko o Panelu - max dlugi i takiego chcialem. Mial byc w oryginlenj rdzy i patynie i taki jest. Niebawem sadzamy go na podwoziu Buicka Roadmastera z 1995 roku. Pod maska bedzie Small Block Chevy LT1 o mocy 265KM, skrzynia automat 4-ro biegowy. Klima, ABS i takie tam udogonienia lat 90-tych. Paka bedzie zabudowana "zlotowo" :) - wygluszenie, izolacja termiczna, lodoweczka i wyro. Taki party rig ma z niego byc. Nadwozie zostaje bez zmian, poza tym, ze poprzez przekladke na inna rame obnizy sie conajmniej o polowe :)

Załącznik:
11745965_10204787560477048_2107764954494711735_n.jpg
11745965_10204787560477048_2107764954494711735_n.jpg [ 44.79 KiB | Przejrzano 4834 razy ]


Reszta Panela po skonczeniu.

GMC Fleetside - auto, podobnie jak Panel, w trakcie modyfikacji. Tu jednak mniej radykalnie. Ten GMC fabrycznie byl z V8. Silnik zostal jednak jeszcze w USA zastapiony nowsza jednostka. W Polsce silnik przeszedl dosc przyzwoity tuning mechaniczny, w zasadzie zostal tylko blok, reszta poszla nowa. Oceniam go na jakies 350KM. Chwilowo jeszcze z manualem 3b Muncies i mostem 3.9 :) Zap***dala jak glupi. Oderemontowana TH350 (automat) i most z El Camino 2.73 juz czekaja na montaz. Bedzie sie gorzej zbieral, ale za to przy 120 bedzie mial nieclae 2000 obrotow. Do tego dojdzie: montaz przedniego, niezaleznego zawieszenia, hamulce tarczowe ze wspomaganiem, wspomaganie kierownicy, o polowe w dol na zawieszeniu (bez pnaumatyki) i kilka innych drobiazgow.

Załącznik:
IMG_4180.JPG
IMG_4180.JPG [ 29.3 KiB | Przejrzano 4834 razy ]


Załącznik:
IMG_4179.JPG
IMG_4179.JPG [ 29.55 KiB | Przejrzano 4834 razy ]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Ostatnio zmieniony pn lut 06, 2017 2:48 pm przez Bukol, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn lut 06, 2017 2:38 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
A teraz cos z rocznikow blizszych furom na tym forum. 77 Chevy Monte Carlo. Auto kupione od pierwszego wlasciciela, wyjatkowo nie z Kalifornii lecz z Arizony (po przeprowadzce do Wisconsin). Na szczescie Arizona to tez suchy stan. Oryginalne wszystko - lakier, tapicerka, mechanika. Stan doskonaly, "roczne" auto. Przebieg 46.000 mil. Pod maska typowy zestaw: SBC350 + TH350. Po naszemu: Small Block Chevy 5.7L V8 i automat 3 biegowy. Rok 77 to juz zaawansowane lata dobijania wielkich i mocnych silnikow i powolna agonia muscle carow. Kryzys paliwowy oraz zaostrzane normy emisji spalin spowodowaly spustoszenie pod maskami tych fantastycznych wozow. W tym egzemplarzu pracuje "az" 170KM :) Na szczescie prostymi zabiegami "antyekologicznymi" mozna to poprawic. Ale ze Monte ma byc dla zony, to pewnie te 170KM styknie. Moment obrotowy i tak jest wysoki i dostepny od samego dolu. Przyjemnosc z jazdy ogromna. Klima tez jest.
77 rok to takze ostatni rok produkcji Monte Carlo w wersji full size. Od modelu 78 auta te znacznie sie zmniejszyly. Kto ogladal Dzien Proby to widzial czarne Monte na szprychach i airride powozone przez Denzela Washingtona. To juz nowszy i znacznie mniejszy model.

Załącznik:
77mb78766-3.jpg
77mb78766-3.jpg [ 18.68 KiB | Przejrzano 4834 razy ]


Załącznik:
77mb78766-2.jpg
77mb78766-2.jpg [ 26.72 KiB | Przejrzano 4834 razy ]


Załącznik:
77mb78766-4.jpg
77mb78766-4.jpg [ 32.56 KiB | Przejrzano 4834 razy ]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn lut 06, 2017 3:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Youngtimer tez jest. Koncepcja byla taka, zeby zima nie pozbawiac sie przyjemnosci jazdy starym zelazem z V8 pod maska. W tym celu kupilem vana G20, ale remont wymknal sie spod kontroli i w efekcie zbudowalismy niemal nowe auto. Szkoda jezdzic zima. Trafil sie jednak GMC Yukon SLT z 97 roku, odpowiednik Chevroleta Tahoe (mniejszy blizniak Suburbana), seria GMT 400. Fura z Teksasu. Napedza go rzecz jasna V8, jedna z ostatnich generacji legendarnego Small Blocka, Vortec o pojemnosci 5.7L, ktory na potrzeby truckow generowal 250KM (w osobowych potrafil miec ponad 300). Skrzynia automatyczna, 4-ro biegowa. Naped na tyl, ten egzemplarz nie ma napedu 4x4.
Mimo przebiegu na poziomie 380.000km auto jezdzi doskonale, wszystko w nim dziala, nie ma grama rdzy i jest po prostu swietnym dupowozem. Wbrem pozorom da sie nim nawet parkowac :) Dlugosc porownywalna do Merca GL. Identycznym, tylko w wersji XL, jezdzila ekipa Wydzialu Poscigowego w filmie o tym samym tytule. W zasadzie w kazdym amerykanskim filmie kryminalnym lub akcji z lat 90-tych Yukony, Tahoe czy Suburbany wozily policje, FBI i inne sluzby. Byl i nadal jest chetnie kupowanym wozem dla wszelkich sluzb stanowych i federalnych. Ma nadal doskonala opinie niezawodnego i solidnego auta, przy tym bardzo wygodnego i cichego. A jak trzeba to i szybkiego. GMT 400 wystepuje pod wieloma postaciami: stepside i fleetside pickup, Silverado, Tahoe/Balzer 3D, Tahoe 5D, Suburban ii.
Moj jest w wersji SLT - calkiem bogato wyposazony i z tylnymi drzwiami typu barn doors (podwojne, otwierane na boki).
Pierwotnie chetnie kupowane przez farmerow, posiadaczy rancz, jako ciagniki do przyczep kempingowych itp. z czasem zaczely zyskiwac popularnosc wsrod zamoznych Amerykanow, wypierajac klasyczne kombi. GM zaczal wprowadzac coraz bogatsze wersje wyposazenia (Denali), a na koniec, na podwoziu tegoz modelu, zbudowano Escalade. I tak narodzily sie wielkie, luksusowe SUVy, Escalade, Navigator, Excursion, wspolczesne Suburbany i Yukony. Mercees GL/GLS niesmialo probuje nawiazac walke jako jedyny Europejczyk w tej klasie. Japonczycy maja Toyote LC 100 V8 i jej odpowiednika z "L" na atrapie. BMW dopiero sie przymierza do modelu X7, a Audi chyba musialo by stworzyc Q9 :)

Załącznik:
IMG_4210.JPG
IMG_4210.JPG [ 39.31 KiB | Przejrzano 4832 razy ]


Załącznik:
IMG_4211.JPG
IMG_4211.JPG [ 35.31 KiB | Przejrzano 4832 razy ]


Załącznik:
IMG_4587.JPG
IMG_4587.JPG [ 33.02 KiB | Przejrzano 4832 razy ]


Załącznik:
IMG_4214.JPG
IMG_4214.JPG [ 32.19 KiB | Przejrzano 4832 razy ]


Załącznik:
IMG_4212.JPG
IMG_4212.JPG [ 37.34 KiB | Przejrzano 4832 razy ]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn lut 06, 2017 3:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Maćku skoro wstawiłeś rozmiar maxi to ja wrzucam rozmiar mini, auto ktore nie miało konkurenta w latach 60 i 70-tych w ofercie MB a skutecznie odebrało klientów Alfie Romeo. W nomenklaturze Opla ten model nosiłby nazwę astra classic, gdyż jest to wersja "poprodukcyjna". Produkcję 02 zakończono w 1975r i jeszcze przez dwa lata produkowano model 1502 który miał montowany silnik 1600 o mocy 75koni. Prezentowany model dostał fabrycznie dość rzadki kolor zarezerwowany wówczas dla E12 czyli pierwszej piątki. Ten "uboższy duży fiat" (dwie lampy, dwoje drzwi) 40 lat spędził w Finlandii i przyjechał na kołach do Polski. Przebieg 148 tys , zachowany matching numer. Na aucie nie widać śladów spawarki. Lakier ma swoje niedomagania, ale będę chciał utrzymać go w klimacie lekkiej patyny łącznie z zimówkami. Plany na szybko:serwis olejowy, regeneracja lamp i na Zlot ORR.


Załączniki:
image.jpg
image.jpg [ 780.02 KiB | Przejrzano 4823 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 19.11 KiB | Przejrzano 4823 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 24.57 KiB | Przejrzano 4823 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 1.03 MiB | Przejrzano 4823 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 38.31 KiB | Przejrzano 4823 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 1.99 MiB | Przejrzano 4823 razy ]

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0
Na górę
Post: pn lut 06, 2017 3:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Bukol ten garbus jest przecudny! Musi też mieć ciekawe brzmienie

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: pn lut 06, 2017 3:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
frugoman pisze:
Bukol ten garbus jest przecudny! Musi też mieć ciekawe brzmienie

Przecudny , widziałem go na lawecie na S7, robi wrażenie

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn lut 06, 2017 6:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
frugoman pisze:
Bukol ten garbus jest przecudny! Musi też mieć ciekawe brzmienie


Na zdjeciach nie widac potegi tego auta, on jest ogromny. Silnik uruchamia sie poprzez wcisniecie gazu (jednoczesnie uruchamia sie ssanie). Slychac, jak poli zaskakuja poszczegolne cylindry. Tu na prawde czuje sie podroz w czasie.

Pierwsza wlascicielka:
Załącznik:
IMG_4807.JPG
IMG_4807.JPG [ 90.4 KiB | Przejrzano 4804 razy ]


Oryginalne strony z gazet z 41 z reklamami Buicka. Zalaminowane. Ida na sciane :)
Załącznik:
IMG_4799.JPG
IMG_4799.JPG [ 145.44 KiB | Przejrzano 4804 razy ]


Załącznik:
IMG_4800.JPG
IMG_4800.JPG [ 139.98 KiB | Przejrzano 4804 razy ]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lut 07, 2017 6:13 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 24, 2010 11:28 pm
Posty: 438
Lokalizacja: Opole
Wartburg W353 z roku 1978 z przebiegiem 38 000 km , silnik dwusuwowy 992 cm o mocy 55 KM , zakupiony od pierwszego właściciela.
Stan Warczyburga jest idealny , nigdy nie ingerowano w blachę czy lakier a wnętrze pachnie dawnym DDR :)
Wartburg był chyba pierwszym moim autem nie licząc krótkiej przygody z maluchem - dwa tygodnie , stąd z sentymentu
kupiłem go jakieś pięć lat temu . Wiąże się z tym kupnem fajna historia bo gdy przyjechałem do właściciela , okolice Nowej Soli ,
a był to lipiec i piękna słoneczna pogoda , to po kupnie i załadowaniu auta na lawetę , Pan starszy zapytał czy nie mam jakiejś plandeki żeby nakryć auto , zapytałem po co ? żeby drobinki piasku z pod kół holującego lawetę auta nie uszkodziły lakieru , dodam ,że kochany Wartburg stał w garażu zawsze przykryty flanelową narzutą - oczywiście włoskami do dołu :)
Niestety tydzień temu auto znalazło ciepły garaż w Płocku . Kiedy dostarczyłem nowemu właścicielowi Wartburga , dodam że chciał żebym go w transporcie zabezpieczył też jakąś plandeką , po zjechaniu z autolawety , polizał palec który przeciągnął po pokrytym solą lakierze i kazał synowi zorganizować wąż z wodą aby jak najszybciej umyć Wartburga - niedziela - właśnie wrócił z kościoła :)
Także można powiedzieć szczęściorz ,szczęściorz Warczyburg :)

więcej zdjęć http://tufotki.pl/M5PeV

Obrazek

Obrazek
http://tufotki.pl/M5PeV

_________________
ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów

123 ce 230 114 c 280
126 sel 3.0 126 sec 5.6


Ostatnio zmieniony śr lut 08, 2017 5:01 pm przez wilkiu, łącznie zmieniany 7 razy.

Na górę
Post: wt lut 07, 2017 7:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
I o to chodziło w tym wątku , czekamy na mix aut Rafako i kolekcje usportowionych kompaktów Oldika. Wszelkie zmoty, projekty i tuningi z epoki tez miłe widziane.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl