MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn kwie 29, 2024 5:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 12, 2003 8:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Niewiele wiem na temat tych modeli ,ale powiem Ci wszystko co jest w mojej głowie. Silniki diesla były tylko w w110. w111 tylko w benzynie. Twój diesel to 190D albo 200D. Oba po 60KM. Numer nadwozia W110.110
190D- M621.912 ; 200D- M621.918. 190D produkowany był w latach 62-65, a 200D w latach 66-67. W110 tzw. "Fin Body". To na razie tyle, a jeszcze jedno: na giełdzie MacKuza są części do w110 jak dobrze pamiętam. Powodzenia i dużo cierpliwości, chętnie kiedyś obejrzę trudy twojej pracy.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 12, 2003 8:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
http://www.heckflosse.de/
to jakis slad...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 13, 2003 12:22 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Luk pisze:
Silniki diesla były tylko w w110. w111 tylko w benzynie.


No nie do konca.
W110 to modele z silnikami 190, 200, 230 (benzynowe) oraz 190D, 200D (wysokoprezne)
W111 to modele z silnikami 220, 220S, 220SE i chyba 230S

Co do 230 to nie jestem pewien, ale przypuszczam ze jest jak napisalem, trzeba to sprawdzic gdzies.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 13, 2003 11:58 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
111 miała więcej chromu i trochę lepsze wyposażenie - taki prekursor S-klasy, ale nadwozia te same. Ogólnie 110/111 to skrzydlaki, Heckflosse, fintail. Piękny model.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 13, 2003 1:04 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
No nie wytrzymalem!
Takie rzeczy!
W konkursie pierwszej nagrody nie przyznano, mimo ze startujacy wykazali sie wieloma poprawnymi informacjami!

Do rodziny skrzydlakow nalezaly modele 111, 110, 112. Kolejnosc nie jest przypadkowa, tak powstawaly po sobie. Najpierw byly modele 111: 220, 220S, 220SE i 230S. Model 230S byl ostatnia limuzyna serii 111, niejako schylkowa. Podobnie jak w 114/115, 123 i innych modelach wystepowaly rozne serie rozniace sie detalami typu hamulce, chromy, gazniki itp.
Na poczatku w tej samej budzie byly s ki i modele masowe (220, nastepca modelu 219) Pierwsze skrzydla byly robione od roku 59 ubieglego wieku. Rok puzniej wyprodukowano po jednym egzemplarzu Qp i Cab, rowniez jako 111. Nastepny rok powstaly pierwsze 110 - 190 i 190D. Skrocono im znacznie maske, wypuszczono z okraglymi reflektorami, bez balkonow na zderzakach, male swiatla z tylu, szczatkowy chrom na skrzydlach, brak drewna w srodku no i oczywiscie krotkie silniki. W tym samym roku skrzydlo sie tez nieco rozwinelo i powstal pierwszy 112. Bylo to prawie 111, tyle, ze silnik rodem z 300SL, aluminiowy 3l blok na wtrysku, zawieszenie na poduszkach powietrznych, jeszcze wiecej chromow i jeszcze wiecej drewna. Kolejny rok i kolejny news - 331 egzemplarzy 112 w cabriolecie i QP i .... jedna sztuka 300SE o dluzszym rozstawie osi (odpowiednik SEL). Kolejnym rokiem, w ktorym sie cos powaznego stalo 1965. To w zasadzie koniec, lub poczatek konca. Te date przetrwaly jedynie 300SE w wersjach dwudrzwiowych. Wszystko inne juz bylo inne. Zamiast 190 i 190D mamy 200 i 200D z malymi zmianami silnikowymi i chromowymi. Skrzydla juz nie maja wogole chromow, za to sa dwie listwy na tylnym pasie. Troche inne tylne swiatla, niemniej male. Z przodu doszly w standarcie juz lampy przeciwmgielne polaczone z kierunkowskazami, ktore zniknely z blotnikow przed przednia szyba. Pojawily sie dwa nowe modele - 230 i 230S. Pierwszy to 110, ktore pod krotka maska miala dlugi rozwiercony 220 silnik. Legenda glosi ze na zamowienie policji. Silnik byl dlugosci komory silnikowej, wiec chlodnica weszla prawie w atrape, a dokladnie w pas przedni, pojawil sie zbiorniczek wyrownawczy, pierwszy w skrzydlaku. Drugi model to tak jakby 220S, ktoremu kosztem wyposarzenia rozwiercono silnik. Rok 1967 - zakonczono produkcje ostatnich 112, rok 1968 pozostale skrzydlaki ulegly przedawnieniu. W sumie trudno sie dziwic, w 1967 zrobiono 3135 egzemplarzy 114/115 (to tak w kierunku fanow skad sie wzielo /8 [oczko] ), a modelu 108 juz od 65 roku ponad 100 000.
Pozdrawiam

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl